|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Olet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 20:51 |
Hej Nåede desværre ikke med på fælles køb, af pioneer LX-71, da jeg ikke have solgt mine gamle forstræker, den er nu solgt, og derfor skal der en ny i hus. Der er en prisforskel på godt 3000 kr, imellem LX-71 og LX-81, kan det passe at for de penge for man kun 10 watt mere, og en ekstra hdmi udgang ? Eller er der noget jeg har overset |
|
![]() |
|
Jacob P ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Der er stadig et åbent fælleskøb http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48590& PN=1
Lx-81 har også: 1 ekstra digital coaxial input THX Ultra 2 Plus Redigeret af Jacob P - 22-Oktober-2008 kl. 22:03 |
|
![]() |
|
Olet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Er den kun THX Ultra 2 godkendt, på grund af de 10 watt, eller skal der andet til at blive THX Ultra 2 godkendt ? Den ekstra digital input, er nok ikke noget jeg kommer til at bruge, da jeg kun har en dvd og en blu ray afspiller. Mit spørgsmål er kort og godt er lx-81 de ekstra penge værd ? Mine højttaler er dali suite serie.
|
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Det er vel et ekstra output (HDMI)? Sådan ser det ihvertfald ud på de her billeder: http://www.marcush.de/2008/09/09/brandneue-pioneer-sc-lx81-u nd-sc-lx71/ Jeg skal have en receiver med 2 HDMI ud, da jeg gerne vil kunne sætte en film på i stuen og se den videre i soveværelset. Derfor har jeg kig på Marantz SR6003, som man kan få til lidt under 7K i f.eks. Sverige. Mvh., Jacob Redigeret af onkeldunkel - 23-Oktober-2008 kl. 16:20 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |