|
Pioneer LX72 og Marants SR7012 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
En Rotel RB-980BX vil sagtens kunne bruges.
Mht. højtaler, så bør du overveje, hvad du sætter op og hvilke formater du ønsker understøttelse for. Marantz kan opgraderes mod betaling til Auro-3D. Atmos, DTS:X og Auro-3D har forskellige placering af højtaler.
Jeg havde til at starte med, kun sat højtaler i loften henover sofaen og så kunne jeg ikke bruge Auro-3D, da det ikke er supporteret. Auro-3D ville have Front high |
|
JAWA
Bruger Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Marantz SR7012 har 9 effektforstærkere så hvis du vil køre 7.2.4 kræver det kun en ekstra 2 kanal effektforstærker - som i øvrigt kan tilsluttes til dine fronthøjtalere og de indbyggede fronteffektforstærkere kan i menuen sættes op til at drive det sidste sæt atmos lofthøjtalere. Hvis du køber en ekstern 2 kanal effektforstærker i fornuftig kvalitet (gerne brugt) til fronterne vil du få bedre lyd fra fronterne (særligt i stereo) samt et fuldt 7.2.4 setup. Det virker - jeg har selv kørt med tilsvarende med en SR7010.
Mvh
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |