recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer LX81 via Ebay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer LX81 via Ebay

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 14:14

Når man køber ting uden for EU skal du betale dansk moms og også told + et fortoldninggebyr til PostDanmark, eller UPS eller hvem der nu toldbehandler pakken.

Du skal ikke betale US moms, det betaler man ikke hvis man sender ud af delstaten...

mvh Christian
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af tsadi tsadi skrev:

I USA hedder den SC 07 og på ebay koster den 1400$ (8150Kr) så kommer der told på så den løber op i 10.000. Her hjemme finder jeg den billigst til 18.000 over pricerunner

Kan overhovedet ikke betale sig, at købe den uden for EU.  SCLX81 kan fås i England til omkring 11.000.-

Til top
tsadi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-November-2007
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 19:01

gromit,

Det en go pris - hvor finder du den? 

Til top
DarkStar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2008
Point: 368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Jeg ved ikke hvordan du regner, men
hvis den koster 1400$ = 8120kr. Nu ved jeg ikke hvilken stat vi snakker om,
men hvis vi sætter US moms til 6% = 8600.

Jeg har købt rigtigt mange ting fra USA over E-bay, og har aldrig været
ude for, at der blev lagt noget ekstra amerikansk moms til prisen - Men
naturligvis Dansk moms.

Kommer an på hvilken stat den du handler med, bor i. Der er bl.a. sales tax
på 6% på ting fra Californien, hvor f.eks. Minnesota er ingen tax har på tøj..
det er individuelt... jeg ved dog ikke om amerikanere er tvunget til at
opkræve sales tax på produkter der går udenlands.
Til top
Fanastril Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2008
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 20:58

gromit,

Det en go pris - hvor finder du den? 

tlcbroadcast.co.uk har den til  11813.7 DKK

http://www.tlcbroadcast.co.uk/series-high-definition-receive r-with-icepower-dlna-ultra2-plus-certification-p-413.html

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 21:16

Er der ikke noget om at det er temmeligt kostbart at få sendt en receiver på omkring 20 kg. fra england til DK ? Og hvad så hvis den går i stykker?

Det er ikke for at være pesimist,men vi har jo efterhånden flere gange kunne følge de kvaler som købere af grej i udlandet kan løbe ind i ved fejl på produkterne.  Der var noget med nogle Onkyo receivere fra UK som gav voldsomme kvaler for de stakkels ejere

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
onkeldunkel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2004
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 21:33

Hej,

Jeg har også kigget på receiver i USA, da de er meget billigere. Jeg har dog opgivet det igen at flere årsager.

1) Alle de receivere jeg har kigget på (Marantz, Onkyo og Sony) kører i USA kun 110V. Man kan typisk se det på billederne af bagsiden - der står kun 110V.

2) I USA kører det vel stadig med NTSC og ikke med PAL som i Danmark? Hvor spiller det sammen med et PAL fjernsyn, OSD osv.?

Jeg har købt mine Anthony Gallo højttalere og sub i USA, men det var mens jeg var derovre, så dem havde jeg med hjem i kufferten (af flere omgange).

Mht. US Sales tax, så bliver den typisk ikke opkrævet, hvis modtagere bor uden for den stat hvor forhandleren ligger. F.eks. købte jeg ur i New York, mens jeg var i North Carolina og derfor blev der ikke opkrævet sales tax. Hvis jeg var gået ind til forhandleren i NY, så var jeg kommet til at betale sales tax.

Mvh.,

Jacob

Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 22:52

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Er der ikke noget om at det er temmeligt kostbart at få sendt en receiver på omkring 20 kg. fra england til DK ?

Jeg har spurgt TLC Broadcast om forsendelse af en SC-LX71, og her var svaret 79£, så mon ikke det er næsten det samme for en LX81?

Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Er der ikke noget om at det er temmeligt kostbart at få sendt en receiver på omkring 20 kg. fra england til DK ?

Jeg har spurgt TLC Broadcast om forsendelse af en SC-LX71, og her var svaret 79£, så mon ikke det er næsten det samme for en LX81?

Jo jeg havde hørt noget med omkring 1000 kr., men hvad hvis den skal retur til rep ?

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Go4it Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2007
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 21:19

Jeg har ingen problemer med at købe over ebay men jeg har nu også gjort det i mange år og spare gerne 20-50%. Jeg køber dog kun mærker der har worldwide service (Sony, IBM etc.) Hvis pioneer ikke har det vil jeg heller ikke købe det i udlandet men mon ik de har det?.

Ja jeg skal da finde du af men hensyn til 220v vs 110v. det ku godt blive en show stopper - tak

I USA hedder den SC 07 og på ebay koster den 1400$ (8150Kr) så kommer der told på så den løber op i 10.000. Her hjemme finder jeg den billigst til 18.000 over pricerunner

KT Radio har den til 15K:  
Pris 17.995,00 Kr.
  2.431,76 €
Tilbuds Pris: 14.999,00 Kr.
  2.026,89
- har haft det nogle md. nu
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Go4it Go4it skrev:

Jeg har ingen problemer med at købe over ebay men jeg har nu også gjort det i mange år og spare gerne 20-50%. Jeg køber dog kun mærker der har worldwide service (Sony, IBM etc.) Hvis pioneer ikke har det vil jeg heller ikke købe det i udlandet men mon ik de har det?.

Ja jeg skal da finde du af men hensyn til 220v vs 110v. det ku godt blive en show stopper - tak

KT Radio har den til 15K:  
Pris 17.995,00 Kr.
  2.431,76 €
Tilbuds Pris: 14.999,00 Kr.
  2.026,89

- har haft det nogle md. nu

Så er det da lige til højrebenet 

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu