|
Pioneer og zone 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Loberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2013 kl. 19:17 |
Hejsa folkene
Har for nogle år siden købt en pioneer vsx 919 reciever. Har idag for første gang sat højtalere til zone 2 derpå, men det virker ikk helt som jeg vil have det. Kan godt få tuneren til at spille på zone2, men planen var jo jeg igennem mit ATV ville køre telefon, iPad osv igennem, så jeg også kan høre det i køkkenet. Så mit spørgsmål er, hvordan for jeg andre indgange til at virke på zone 2 .??? Manualer giver ikk svar :-( |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19866 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din ATV kører nok digitalt ind i din forstærker - har jeg ret?
Mange af de mindre surroundforstærkere har ikke mulighed for at sende digitale signaler ud i zone 2. Klaus |
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Det er helt korrekt det som Klaus siger. Jeg har en 921. Jeg gør så det at jeg bruger både HDMI og optisk ud på ATV. Optisk kører jeg over en converter til stereo RCA som jeg så sætter i et analogt input på receiveren. Så kan jeg køre lyden fra ATV på både Zone 1 og 2 - også samtidigt.
|
|
![]() |
|
Loberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 43 |
Åh det er derfor, det står der jo ikk noget om i manualen. Så må jeg jo finde en anden måde og gøre det på.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19866 |
Jeg læste lidt i manualen og den går pænt rundt om emnet som katten om de varme grød. Der er en række småhints, men ikke noget helt specifikt. Det nærmeste er hvor det nævnes at ikke alle inputs kan bruges.
I manualen til min Marantz er de noget mere klare i spyttet og skriver det direkte. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |