recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP 4270 XA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer PDP 4270 XA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer PDP 4270 XA
    Sendt: 30-Juni-2007 kl. 15:49
vil bare høre om der er nogle der erfaring med dette tv, da jeg har fået et tilbud .. til 10 K, er det pengene værd  , set i forhold til feks pana px70 ??
jeg har bestemt mig for et plasma tv og er helt sprunget fra lcd.jeg ved godt at pioneer kommer med nye modeller , men de kommer jo nok også op over 25k. men hvis der er andre plasma tv , der er gode inden for ca.12-15k må i da endelig sige til.

Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 16:12

Det er bestemt pengene værd. I billedkvalitet er den ligeså god som 427 XD, da specs'ene vist er de samme. Den har kun en hdmi indgang, og ingen digital tuner. Men hvis man har kabeltv, så har man jo heller ikke noget at bruge den digitale tuner til

Men selvfølgelig vil det være sjovere at få fingrene i den nye 428 model, men den koster sikkert også minimum 20 K ved lanceringen.

Jeg synes desuden at Pioneers modeller lige er en tak bedre end pana px70 i billedkvalitet

Redigeret af Bridge - 30-Juni-2007 kl. 16:14
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu