recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP 507XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer PDP 507XD

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 01:15

Oprindeligt skrevet af PhilipE PhilipE skrev:

@ Irev
Ser godt ud, men har som sagt ikke tid til at vente p� det.

@ Ulrikwich
Det var også det jeg håbede på at der stod.
Men leveringen står til at koste 18€, hvilket lyder til at være usandsynligt billigt? Fra De til Dk.

hej

tror godt det kan pase med fragt priserne, det er billigere for firmaer at fragte end privat folk de sender jo mange flere pakker og får rabat. Men skal du sende tv til tyskland igen for rep og du ikke kender en der kan sende den via et eller andet firma er det dyrt for dig. men hvorfor skulle der ske noget det burde der jo ikke.

hilsen agger

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 01:20
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Hvorfor venter du ikke 2-3 måneder og købe et af de nye Pioneer 508?

Prøv at søg lidt her på forummet, der er både links til mere info og priser.

hej

synes ikke jeg kan finde info, hvis jeg søger efter pioneer 508 der kommer en maseom kiss 508

hilsen agger

Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 01:49
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Og så lige den nye 428xd

lrev

bare lige et spørgsmål, hvad kan man egenligt bruge disse fine reklamebilleder til? Alle flade skærme ligner jo sig selv, og billedet er da lagt ind via computer med et billede der er taget med et professionelt stillbillede kamera.. så det er jo ren reklame
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 02:28
Bjarke:

Nu ved jeg ikke hvad du mener med at "alle flade skærme ligner jo sig selv". Hvis det skal forstås således, at du ikke mener der er forskel på udseendet af de forskellgie fladskærme, så vil jeg gå så langt som at postulere, at du trænger gevaldigt til briller

Lad os blot tage Pioneer som eksempel. Deres skærme er uhyre flotte. De er meget enkle i designet hvilket også gør dem attraktive for mange. Nu er det valgte billede med løven desværre en udgave med højtaler, men jeg er sikker på du forstår pointen. Tager vi og nærstudere SONY's BRAVIA serie. Uh. Jeg ved dårligt hvor jeg skal begynde Lad mig sige det således, hvis vi havde to identiske skærme, hvor kun udseendet varierede, og jeg skulle vælge mellem de to ovennævnte paneler, så betalte jeg glædeligt adskillige tusinde dask mere blot for Pioneer panelet.

Du har ganske ret i, at man ikke kan regne med billedet, hvis man ser på det med henblik på at bedømme billedkvalitet.
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 09:14

"Irev:

Personligt synes jeg det er rart at vi ikke skal betale "ekstra" for en dyrere fjernbetjening. De fleste hifi-entusiaster har vel efterhånden så mange fjernbetjeninger liggende derhjemme, at det dårligt kan betale sig andet, end at anskaffe sig én enkelt fjernbetjening som kan agere remote for alle ens apparater. En anstændig en af slagsen kan vel fås for en lille tussemand "

Hej.

Ja...sådan er der mange som har det,men hos alle i min omgangskreds forholder det sig nu anderledes.Her har man adskilt sit tv og sit hi-fi,og da er det rart med en ordentlig remote til sit tv,istedet for disse "BR legetøjs" modeller  fra  Logitech og hvad de ellers hedder.

Nu skriver du jo "hi-fi entusiaster".....men tror  faktisk at det netop er de "rigtige" hi-fi entusiaster som stadig har det adskilt.......mon ikke du snarere mener "Surround entusiaster"?

lrev

Redigeret af lrev - 03-Juni-2007 kl. 09:17
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 10:06

Her er lidt info på de nye Pioneer skærme:

http://gizmodo.com/gadgets/lcd-killer/uh-oh-lcd-pioneers-8th -gen-plasma-hdtvs-blacker-at-200001-258771.php

http://gizmodo.com/gadgets/notag/pricing-and-details-of-pion eers-new-plasmas-258837.php

... disse har tidligere været posted her på forummet, men nu har jeg fundet dem til de, der ikke selv kunne finde dem

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
PhilipE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 10:30
Okay okay, måske skulle man vente... Ved bare ikke om jeg har pengene til en PDP-5080HD, når den endelig kommer, og så er det vel lidt irriterende at have ventet på den.
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 10:38
Det kan du have ret i, men tror ikke du skal regne med, at de nye bliver ret meget dyrere end et Pioneer 507 koster i dag.
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
PhilipE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 11:12
Nogen idéer om hvad den kommer til at koste i; DK, DE, EN?
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 14:42
Irev:

Jo, du har ret, og jeg kan sagtens følge dig, men selvom du har dit HIFI og dit TV adskilt, er det jo stadig tilladt at bruge penge på en ny fjernbetjening. Også selvom det kun er til TVet 

De medfølgende fjernbetjeninger vil sjældent være særlig spændende, ligemeget hvilket TV du køber.
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 20:15

Du har ret...de er sjældent ret gode,men den som følger med et Pioneer 507xd er efter min mening en undtagelse.

Den står fuldt ud mål med den jeg var vandt før med mit LOEWE tv

Har også haft B&0......og stadig er Pioneers alu remote "top Dollar"

Derfor mener jeg at det er lidt synd at DET SER UD TIL at man har sparet lidt på den kommende.

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 20:31
Er der ikke noget med at remoten til 507/427 kan programmeres, så man kan styre sine andre enheder fra denne gode remote.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu