recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP LX508D - 9.500,- ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer PDP LX508D - 9.500,- ?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af joras12 joras12 skrev:

1000 tak for den gode guidning alle sammen.. Jeg er 100% tilfreds med mit Pioneer.. Dete er jo for sindssyg billedkvalitet! Er der dog nogen der har de bedste "settings" til billede når man bare ser SD og HD fjernsyn?

Mvh Jonas

du kan tage udgangspunkt i dem som ligger her http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1189752987
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 09:33
Ov glemte lige at mangler kvitteringen, så få personen til at skrive en med hvad der købes, navn adresse og underskrift.

Og en sidste ting hvis man ønsker at tjekke om produktet er lidt mere hot, ind den gode pris man gav ved politiet. Så gør det inden handlen (få evt. stelnr. imei-nr, serie-nr af sælger), få ellers risikerer du hvis det er tyvekoster at det bliver konfiskeret og så ser ud med næsten 100 % sikkerhed ikke dine penge igen..

/Thomas
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 11:12
Man bliver alså dømt som hæler og det kommer til at stå på straffeattesten. ud over man mister tv og sine penge.
Desværre er mange jo åbenbart ligeglade, ellers vil der jo ikke være alle de indbrud. Kun alt det som ryger ud af landet.
Til top
joras12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2009
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 11:40
Ham jeg købte det af var 67 år mener jeg, så der er ikke den store risiko for at det er et "hæler TV" :D Men har bedt ham om at skrive en kviterring.. :)
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Man bliver alså dømt som hæler og det kommer til at stå på straffeattesten. ud over man mister tv og sine penge. Desværre er mange jo åbenbart ligeglade, ellers vil der jo ikke være alle de indbrud. Kun alt det som ryger ud af landet.

det er forkert, har du købt i god tro, får du ikke en plettet straffeattest.
Enig i det sidste du skriver, og den kurve er desværre på vej opad. Den skyld kan også tilskrives politiet når de prioterer som de gør.
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2005
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 14:30

Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Men jeg aner simpelthen ikke hvor den skrøne om samlekvalitet er opstået?!

Her!

"Build quality is slightly inferior to its predecessor, though still very good compared to other makes"

http://www.hdtvtest.co.uk/Pioneer-PDP-LX5090/Conclusion.htm

Kuro
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu