|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-Aron- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 10:30 |
Hej Allesammen! Nu er jeg helt ny herinde, men jeg fandt jeres forum meget nyttigt da jeg skulle finde noget information om Pioneer Plasma'en som jeg havde haft i tankerne. Nu har jeg så bestilt 1 ved Easyshopping (som jeg ved ikke har fået de bedste anmeldelser blandt jer.) og nu venter jeg som et barn dagen før Juleaften. Jeg har også investeret i den nye Xbox 360, da jeg nu rammer 20'erne om et par måneder havde man brug for sådan en til at føle sig som et "barn" igen Vil i ikke mene at Xbox'en kører optimalt på Pioneer'en? Den kører jo højst i 1080 HD på begge dele så det kan vel ikke blive bedre. Ville have købt en samsung fladskærm til Xbox'en til at starte med men hørte ikke så gode ting om den og ombestemte mig. Men til mit centrale spørgsmål. Har i formået at finde nogle expert anmeldelser man kan fryde sig med inden man modtager fjernsynet. Jeg har ledt og ledt... aldrig fundet noget, bare den samme produktbeskrivelse igen og igen. Dog fandt jeg en på tysk men da jeg ikke fatter en bjælle, gav det jo ikke ret meget. Hvis nogen af jer lurer inde med en ekspert anmeldese (link) til Pioneer PDP-427XD ville det være for lækkert! Håber jeg træffer den rigtige beslutning med det TV På forhånd tak! Mvh. Aron Redigeret af -Aron- - 03-Oktober-2006 kl. 10:32 |
|
![]() |
|
-Aron- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ingen der kan hjælpe mig ?
![]() |
|
-Pioneer PDP-427XD-
-Xbox 360 Gold- -2 wireless cont- -9 spil- -Wireless net adapter- -JVC 500 Watts Forstærker- -Højtalere hele vejen rundt :P- |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tak for hjælpen! :) Men den havde jeg set, det er jo fra den "billige" version, og jeg har altid taget anmeldelserne fra plasmatvbuyingguide med et gran salt... Men ellers tak for det.. |
|
-Pioneer PDP-427XD-
-Xbox 360 Gold- -2 wireless cont- -9 spil- -Wireless net adapter- -JVC 500 Watts Forstærker- -Højtalere hele vejen rundt :P- |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Hvis anmeldelsen ikke lige svarer til det du gerne vil læse, så må du jo på jagt efter andre anmeldelser der kan bekræfte det du mener
![]() Redigeret af nextgeneration - 03-Oktober-2006 kl. 18:38 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo det... Troede bare der var en masse jeg ikke kunne finde.. Har godt nok google't i lang tid, men uden resultat. |
|
-Pioneer PDP-427XD-
|
![]() |
|
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
Det er jo så IKKE den billige model på plasmatvbuyingguide. Det er bare den amerikanske. Desuden er det jo lige meget hvilken model der er til test hvis du bare leder efter picture performance( som jo er det vigtigste) Alle modellerne har jo det samme panel.
|
|
![]() |
|
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |