|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mikey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Hej Kampus My bad, det fik jeg ikke formuleret korrekt |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
OKI! jeg blev helt bange
![]() |
|
![]() |
|
RuneSP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg hiver lige denne gamle tråd frem da jeg også skal til at hænge mit Pioneer 428XD op.
Er det et "must" at købe Pioneers originale vægbeslag, Pioneer PDP-WM02? Synes nemlig det er ret dyrt, billigste jeg har set det til er ca. 1500 kr. Derudover så er væggen den skal hænges op på en gips væg (tror jeg da i hvert fald), er det overhovedet muligt at hænge det forsvarligt op på sådan en? |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
En tur i harald-nyborg efter beslag og Rosett Expandet.
Så er du kørende. (Og ja, 428XD har std. huller, så du kan bruge andre beslag) |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Man behøver ikke et original beslag...
Jeg havde til mit 428xd et beslag købt igennem tapeconnection til 900 kr med en låsebolt så man ikke kan løbe med det. En gipsvæg skal helst være dobbelt for at den ikke svejer når man hænger tv på den. Mange gips vægge er bygget dobbelt som standard. Du skal bruge specielle gips skruer / raw plugs som kan købes i det lokale byggemarked. En enkelt skrue plejer at kunne holde langt over 20 kg, så det skulle ikke være et problem når du fylder beslagets huller ud. Du kan læse denne guide herinde omkring det samme: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=950&zoneid=3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |