recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP-428XD og vægbeslag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer PDP-428XD og vægbeslag?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mikey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2008 kl. 18:06

Hej Kampus

My bad, det fik jeg ikke formuleret korrekt . Er godt klar over den ikke må hænge i en skrue. Det jeg er ude efter er at kunne skrue beslaget på væggen inden tv'et kommer. For at få den korrekte højde, som i mit tilfælde er midten er panelet skal være 108 cm. over gulvet så skulle man  ifølge tegningen lægge 23 cm. til og så ville man have højden på beslaget. Mit spørgsmål er så, eftersom beslaget kan bruges til en del forskellige Pioneer modeler i 42 og 50 tommer, om "center of screen" er ens på alle modelerne når de er sat op på væggen i forhold til beslaget især når man ved at 508XD kommer uden højtaler forneden som 428XD jo har. Ved godt jeg er elendig til at forklare det.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2008 kl. 19:00
OKI! jeg blev helt bange
Til top
RuneSP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Oktober-2007
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 17:31
Jeg hiver lige denne gamle tråd frem da jeg også skal til at hænge mit Pioneer 428XD op.

Er det et "must" at købe Pioneers originale vægbeslag, Pioneer PDP-WM02? Synes nemlig det er ret dyrt, billigste jeg har set det til er ca. 1500 kr.

Derudover så er væggen den skal hænges op på en gips væg (tror jeg da i hvert fald), er det overhovedet muligt at hænge det forsvarligt op på sådan en? 
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 18:05
En tur i harald-nyborg efter beslag og Rosett Expandet.

Så er du kørende.

(Og ja, 428XD har std. huller, så du kan bruge andre beslag)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 18:11
Man behøver ikke et original beslag...

Jeg havde til mit 428xd et beslag købt igennem tapeconnection til 900 kr med en låsebolt så man ikke kan løbe med det.

En gipsvæg skal helst være dobbelt for at den ikke svejer når man hænger tv på den. Mange gips vægge er bygget dobbelt som standard.

Du skal  bruge specielle gips skruer / raw plugs som kan købes i det lokale byggemarked. En enkelt skrue plejer at kunne holde langt over 20 kg, så det skulle ikke være et problem når du fylder beslagets huller ud.

Du kan læse denne guide herinde omkring det samme:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=950&zoneid=3
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu