recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP-435HDE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer PDP-435HDE

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
666666 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer PDP-435HDE
    Sendt: 02-November-2004 kl. 15:53

Nogen der har erfaringer med dette plasmatv? Herunder en forklaring på hvad forskellen er på den og Pioneer PDP-435FDE eller XDE?

Endelig, er der nogle der har et bud på hvor jeg kan få den billigst?

Thomas L. Kristensen
Til top
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2004 kl. 17:13
FDE = Skrapet tuner model
XDE = Digital tuner til sat-tv
HDE = Som XDE dog uden sat dekodning

Ligger på ca. 44000,- hvis du tør købe den på nettet ;)
Til top
666666 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2004 kl. 17:43
Thanks! Men hvad er sat dekodning? Har du et selv?
Thomas L. Kristensen
Til top
resurrection Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2004 kl. 10:21

Hej Thomas.

Som RangerJoe skriver, er forskellen på de tre modeller, udelukkende de features som gemmer sig i den eksterne tuner til selve skærmen. Billedet bliver hverken bedre eller dårligere uanset hvilken model du vælger. Jeg har netop selv bestilt HDE-modellen hos en forhandler - den har bl.a. tilslutning for pc og kortlæser til memorycards (f.eks. fra digital-kamera). FDE'en har "ingenting" og XDE'en har bl.a. digital tuner - spørgsmålet er bare, om denne digitale tuner vil virke når der indføres digitalt tv i Danmark. Jeg blev anbefalet HDE-modellen og når der så kommer digitalt tv, kan man uden problemer tilkoble en set-top box (tror jeg det hedder) og se digitalt tv.

Mht. prisen kan du jo prøve at surfe lidt rundt på nettet (vejl. priser på de tre modeller er vist ca. 45.000, 50.000 og 55.000). Det gjorde jeg og gik derefter til en "almindelig" forhandler og spurgte om han kune matche prisen og det kunne han....dog med lidt panderynker

Hvis du ikke allerede har en HDD/DVD-recorder vil jeg anbefale at vente på Pioneer's DVR-920 som kommer til december. Den har en 250 gb hard-disk og HDMI-udgang (PDP-435 har jo HDMI-indgang) og giver et kanon billed som skulle være bedre end et RGB-signal. Prisen bliver nok lidt pebret, men mon ikke Thorvald stabler et fællesindkøb/godt tilbud på benene? Det håber jeg ihvertfald han gør, for jeg vil MEGET gerne have sådan en fætter!

/Martin



Redigeret af resurrection
We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu