|
Pioneer PDP-506FDE HDCP m.v. |
Besvar |
Forfatter | ||||||
kim_schrader
Junior bruger Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Emne: Pioneer PDP-506FDE HDCP m.v. Sendt: 29-April-2006 kl. 16:32 |
|||||
Hej gutter! Mine spørgsmål er flg.: |
||||||
Mvh, Kim
|
||||||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 29-April-2006 kl. 16:58 | |||||
Otto kommenterer HDMI-HDCP spørgsmålet i denne dk.teknik.tv+video tråd:
Har du checket butikker som www.tapeconnection.dk (Århus) og www.ktradio.dk (Vesterbrogade)? Der er en tråd om www.hifigalleriet.dk i Forhandlere forumet. |
||||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 29-April-2006 kl. 22:35 | |||||
Såvidt jeg kan læse, så har det grafikkort mulighed for HDCP.
Nej, det er vist de færreste endnu.
Jeg er ikke sikker på, at jeg turde købe den lille FDE model uden at have prøvet det først. For det er jo kun den store XDE model der har PC-input, og så er det jo en "one shot" kan man sige - altså hvis det ikke virker som du forventer.
Spørg dem hvor de får skærmene fra. Det svarer de sikkert ærligt på.
Ja, det er rimeligt sikkert en parallel-import.
Jo, Bauhaus sælger nogle skinner der hedder Regalux der kan bruges til ophæng af fladskærme. Princippet vist dette:
Altså hvor man har en tværgående stang, som man derefter hægter TV'et op på. Hvis du er omhyggelig med valg af matrialer og bruge nogle ordentlige bolte + rawplugs, så skulle det nok kunne gå. TV'et vejer trods alt ikke mere end 32 kg. /Lars Redigeret af Lars - 29-April-2006 kl. 22:40 |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 29-April-2006 kl. 22:41 | |||||
Hej Kim Jeg fik skrevet Elfa ovenfor, men de skinner ser således ud: Begge billeder er lånt fra: http://www.minhembio.com/produktbilder/87103 /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |