recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP-508XD eller LX-508XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer PDP-508XD eller LX-508XD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jan P. Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-December-2006
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer PDP-508XD eller LX-508XD
    Sendt: 20-Juli-2007 kl. 23:48

Hej

Jeg har bestilt en Pioneer LX-508XD hos min lokale Pioneer forhandler.
Til blu-ray må LX give det bedste billede.
Men har nu fået at vide af en bekendt, jeg vil få dårligere billede på alm. tv-signaler, digital parabol og dvd-afspiller pga. af opskalering. Kan det være rigtig og vil det være bedre at vælge PDP-508XD istedet for?

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 00:59

Oprindeligt skrevet af Jan P. Jan P. skrev:

Men har nu fået at vide af en bekendt, jeg vil få dårligere billede på alm. tv-signaler, digital parabol og dvd-afspiller pga. af opskalering. Kan det være rigtig og vil det være bedre at vælge PDP-508XD istedet for?

Det er en skrøne. I værste fald, så vil der være en yderst minimal forskel, som ikke er værd at snakke om. Det er ikke skaleringen i sig selv der er problemet med 1080P billeder, men at det oftest er sådan at der med 1080P tv er gået på kompromis med andre ting for at opnå 1080P. Det gælder ikke for Pioneer's tv.

Til top
Jan P. Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-December-2006
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 01:15
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af Jan P. Jan P. skrev:

Det er en skrøne. I værste fald, så vil der være en yderst minimal forskel, som ikke er værd at snakke om. Det er ikke skaleringen i sig selv der er problemet med 1080P billeder, men at det oftest er sådan at der med 1080P tv er gået på kompromis med andre ting for at opnå 1080P. Det gælder ikke for Pioneer's tv.

Tak for dit svar Otto. Jeg vil ikke lave om på min bestilling af Pioneer LX-508XD.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu