|
Pioneer PDP-LX508D vil ikke tænde efter flytning |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
joras91 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Viby Sj., Danma Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2012 kl. 17:25 |
|
Hej alle
Jeg har netop flyttet mit elskede Pioneer PDP-LX508D plasma tv fra mit gamle hjem til min nye lejlighed på Frederiksberg. Det blev transporteret yderst forsigtigt - stod helt fast mellem bløde puder under kørslen. Da vi så kommer og skal sætte det til, er det helt dødt. Den røde standbylampe lyser ikke engang. Vi har ikke på nogen måde gået ind i nogle ting eller noget med det, hvorfor jeg er fuldstændig uforstående overfor, hvad der kan være galt? Er der nogen, der har bare en lille anelse om, hvad problemet kan skyldes? Har naturligvis prøvet at tænde det på alle tænkelige måder. Jeg håber virkelig, der sidder nogle eksperter her inde, som gider/har tid at hjælpe. De aller bedste hilsener Jonas A. Rasmussen
|
||
Jonas Rasmussen
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Redigeret af Hother - 04-November-2012 kl. 17:42 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
joras91 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Viby Sj., Danma Status: Offline Point: 12 |
|
Hold kæft hvor er det dumt, jeg har aldrig set den kontakt, der sidder under fjernsynet. Du er virkelig min helt :D 1000 tak!
|
||
Jonas Rasmussen
|
||
![]() |
||
|
Nu har jeg kun ét problem. Den kan ikke finde nogle kanaler hverken på Digital eller Analog - og ja, har rent faktisk sat antennekablet i :D
|
||
Jonas Rasmussen
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
|
Hej , godt at du fik den tændt
![]() MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
Mener det er Yousee. Ved du hvor man indtaster dette netværks ID? Jeg har også et LG fjernsyn, hvor det bare spiller med det samme, når man putter antennekablet i - ingen opsætning eller noget.
|
||
Jonas Rasmussen
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Dit tv har ikke DVB-C tuner, derfor kan du ikke modtage digitale kanaler. Skal du modtage analoge kanaler, skal du have stikket i den antenneindgang der er til analog tuner.
Klaus |
||
![]() |
||
|
|
||
Jonas Rasmussen
|
||
![]() |
||
|
Og det er yousee, har jeg lige fået af vide :-)
|
||
Jonas Rasmussen
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Nej, det er ikke.
|
||
![]() |
||
|
Nå for søren. Men der er stadig kun én antenneindgang, jeg kan bruge.
|
||
Jonas Rasmussen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |