|
Pioneer PDP-LX508D vil ikke tænde efter flytning |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DVB-T er en tuner som kan modtage via antenne på huset.
Dit TV har IKKE digital kabeltuner . Altså skal du have en box fra YouSee (eller 3.part ) imellem
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
joras91 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Viby Sj., Danma Status: Offline Point: 12 |
Mange tak for svaret, jeg må ringe til YouSee i morgen så.
Dejligt at folk er så behjælpelige herinde, det skal i virkelig have tak for! Rigtig go' aften.
|
|
Jonas Rasmussen
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Den med kontakten har jeg også selv prøvet tidligere. Konen havde slukket på den ved et uheld og jeg kunne simpelthen ikke greje hvorfor skidtet ikke ville tænde igen. Man bliver helt panisk til sidst
![]() |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Waqas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Status: Offline Point: 9 |
Yousee bruger DVB-C tuner, hvis det er via kabel.
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Har samme tv og bruger YouSees Samsung boks med harddisk.Super løsning med kanon flot billede.
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |