recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP-LX5090
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer PDP-LX5090

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mortentony Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortentony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer PDP-LX5090
    Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 10:55
Hej jeg har lige et spørgsmål til alle Pioneer eksperter derude.

Jeg har lige købt et Pioneer PDP-LX5090 fra den blå avis. Det er lidt mørkt og når jeg prøver at ændre billedet i menuen Picture, så bliver det lyst og ser godt ud. men når jeg går ud af menuen går det tilbage til det mørkere billede. 

Hvorfor skifter billedet alt efter om jeg er inde i menu eller ej ?

MVH Morten
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 11:27
Det burde det ikke gøre. Gælder det alle indstillinger i alle menuer?
Til top
mortentony Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortentony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 11:32
Nej kun når jeg går ind i pictures. Det er som om at den går tilbage til de gamle indstillinger når jeg går ud af setup.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 11:37
Du skal ind og vælge FILM/MOVIE indstillingen, som giver de mest naturlige farver. Holder dine justeringer her?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 11:41
Efter Picture skal du trykke en ekstra gang på OK for at komme ind til valg af MOVIE
Til top
mortentony Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortentony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 11:46
Den blir stadig lidt mørkere efter lidt tid. Men når jeg går ind i picture så blir den lys igen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 11:48
Forstår du? For at åbne muligheden for at justere i menuerne, skal der først trykkes OK. For at komme ud og gemme, trykkes BACK
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af mortentony mortentony skrev:

Den blir stadig lidt mørkere efter lidt tid. Men når jeg går ind i picture så blir den lys igen.

Det er fordi du ikke har åbnet menuen. Læs forgående indlæg!
Til top
mortentony Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortentony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 11:51
Ja jeg er inde i movie settings og ændre i contrast og lys osv.. Så trykker jeg back og efter et par sekunder begynder den at fade lidt. Når jeg så går ind i movie indstillingerne igen bliver den lys igen. 
Til top
mortentony Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortentony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 11:52
Det er som om at den har andre indstillinger når jeg er inde i picture menuen end når jeg går ud.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 12:00
For lige at være helt sikker.
Efter tryk på HOME knappen, tryk OK på Picture, OK på AV select, OK på FILM, tryk BACK, indstil værdier
Til top
mortentony Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-September-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortentony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 12:05
Ja det er sådan jeg gør.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu