|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Gasse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
Det er også kun beskrevet i PDf'en hvad der er rettet i den sidste ver: 0903 men ikke noget om ver: 0902 Og jeg har jo ver: 0901 |
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Det er min faktisk også - mere præcist hedder den 0901-0201 |
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() |
|
Har lige opdateret mit på følgende måde: 1) Formater USB Stick til FAT32 2) Pak PDP_LX_5090_6090_FW0903-0401 3) Tænd tv'et ved f.eks. at trykke på kanal 1 på fjernbetjeningen. 4) Hiv strømstikket ud 5) Sæt USB nøglen i. 6) Sæt strøm til igen. 7) TV'et tænder nu på kanal 1 igen, Vent ca. 40 sec (Uden at trykke på noget). 8) TV'et går ud og den blå og røde lampe vil nu stå og blinke hurtigt. 9) forsæt udfra resten af den guide.
Redigeret af fiskerendk - 18-November-2008 kl. 20:03 |
||
![]() |
||
Gasse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
der er jeg også kommet til ... men det virker bare ikke
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() |
|
Ok men noget gør du galt så. Med mindre dit TV ik virker selvf. for det er fremgangsmåden har lige gjort det på mit. Og jeg kører nu med 0905-0601.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ny firmware igen Ver 0905-0601 http://www.pioneer.eu/eur/content/support/support/upgrade/G9 PDP.html |
||
![]() |
||
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
|
Jeg har også haft problemerne, selv om vejledningen var fulgt til punkt og prikke. Efter endnu et forsøg igår lykkedes det. Jeg brugte en ny USB nøgle og udpakkede mappen "update" direkte til nøglen (ingen kopiering). Her er måske det vigtigste: Inden opdateringen skiftede jeg til ANALOG program 1 på TV'et (tidligere har det vist stået på HDMI 1 indgangen med den kære YouSee/Samsung boks). Edit: Iøvrigt er den aktuelle version nu 0907-0701 Redigeret af JørgenR - 07-December-2008 kl. 17:00 |
||
/ Jørgen
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så lykkes det, nu er der opdateret til 0907-0701 Den viser dog stadig HMG ver: HMG 2.00 ------------------------------------------------------------ -------------------------------- Firmware History File ------------------------------------------------------------ -------------------------------- i Firmware History File står der en masse som jeg ikke har brug for, men jeg kan fortælle at der er grund til at opdatere, mit 5090H virker nu som det skal, de problemmer jeg hade med HMG og min ONKYO TX-SR 605 er væk, desuden syntes jeg skift på TV kanaler er hurtigere en før. ------------------------------------------------------------ -------------------------------- Hvad jeg gjorde denne gang ? Brugte en PC med XP og ikke Vista. USB format i FAT32, samme USB nøgle som før. opsatte TV i HDMI kontrol ALT til OFF Tænd TV på A1, sluk ved kontakt, isæt USB nøgle, tænd ved kontakt, (tænd og sluk på under 5 sek) 2 forsøg skulle der til denne gang.
JUST DO IT !!!! Redigeret af Gasse - 09-December-2008 kl. 00:47 |
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
@Gasse Det lyder da fedt Jeg har den samme Onkyo 605 som du har. Må jeg spørge, hvilke problemer havde du med den?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kunne ikke bruge HMG samtidig med HDMI kontrol og AV lyd ( ALT ON i HDMI Kontrol ) DVS: hvis jeg hade AV lyd på og ville søge på HMG efter POPCORN A-110 eller TwonkyMedia Server (prøv den ) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok - tak for svaret.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |