recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer reciever

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer reciever
    Sendt: 01-September-2009 kl. 16:14
Kan man få en god pioneer reciever med tuner for 3-4.000 eller skal man længere op?
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 16:18
Pioneer VSX-919 og VSX-1019 skulle være gode, selvom jeg ikke har hørt dem og ligger omkring dit pris segment.

Det er med HDMI, men uden opskallering, som efter min mening ikke ser nødvendigt hvis man i forvejen har en afspiller som klarer det for én.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 16:21

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Pioneer VSX-919 og VSX-1019 skulle være gode, selvom jeg ikke har hørt dem og ligger omkring dit pris segment.

Det er med HDMI, men uden opskallering, som efter min mening ikke ser nødvendigt hvis man i forvejen har en afspiller som klarer det for én.

Helt enig

Jeg har hørt VSX-1019, og den fejler skam intet. Man skal bare sikre sig, at ens højtalere ikke er større (mindre følsomme), end at receivere kan trække dem

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2009 kl. 16:29

VSX-919´eren havde jeg også selv kigget lidt på.

Hvad går jeg glip af hvis jeg holder mig til en reciever i den prisklasse?

Jeg har en gaaaammel reciever nu uden optisk og hdmi, så jeg ved ikke rigtigt hvordan det med TV og DB gennem reciveren fungerer, eller snarere hvad det gør anderledes end den gamle tilslutningmetode?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2009 kl. 16:31
Forskellen fra den gamle tilslutningsmetode er at du får HD lyd gennem HDMI. Det får du ikke med optisk og coax.
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2009 kl. 20:04
Og det tager ikke noget fra PQ eller AQ at signalet skal gennem en reciever på sin vej?
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2009 kl. 20:56
vsx-919 har ikke upscaling kan jeg læse mig til, men vil jeg overhovedet have brug for det med en oppo-831 eller bdp-320 afspiller?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2009 kl. 21:26

Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

vsx-919 har ikke upscaling kan jeg læse mig til, men vil jeg overhovedet have brug for det med en oppo-831 eller bdp-320 afspiller?

Næh, det har du faktisk ikke behov for 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2009 kl. 23:16

Og det tager ikke noget fra PQ eller AQ at signalet skal gennem en reciever på sin vej?

Nej!

Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2009 kl. 11:31

Er det også sædvanligt at man kobler sin youseemodtager /jeg har den uden harddisk) til recieveren?

En anden ting jeg tænkte på var om recieveren vil give nogle af de omtalte problemer med at tale og billed ikke er helt synkron?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2009 kl. 11:53

Er det også sædvanligt at man kobler sin youseemodtager /jeg har den uden harddisk) til recieveren?

En anden ting jeg tænkte på var om recieveren vil give nogle af de omtalte problemer med at tale og billed ikke er helt synkron?

Om man tilslutter YouSee modtageren til receiveren tror jeg er smag og behag - selv gør jeg det ikke.

Jeg tror heller ikke, at receiveren vil påvirke lippsync - hos mig har jeg problemet under alle omstændigheder

Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2009 kl. 13:03

Kan recieveren gøre noget ved det?

Optræder problemet også på BD og andre hdmi kilder man drøner igennem en reciever?

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu