|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
KrishAV får den også først på lager ultimo måneden, Ja men så er kun tilbage at købe hos Fyndbørsen http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?Key=6937
Vala |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Det er jo Blu-Ray'en, vi snakker om recieveren... ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Ooops, ja det var det jo også
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men så er det godt Milo Radio har den på lager i følge www.pricerunner.dk |
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Dem har jeg skrevet til. De har den heller ikke |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
først ingen tv og nu resten. Man forstå ikke deres politik. ligesom de har dæmpet hele deres produktion.
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
De er vel bare i restordre, de ville vel gerne sælge hvis de kunne - men deres produktion kan vel bare ikke følge med!?
![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Nej, men jeg giver xcardman ret. Der er noget galt når de gang på gang ikke kan levere. Jeg synes de laver nogle rigtig fede produkter, men forretningsmæssigt har de noget at lære.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan vi kun være enige i, de bør kunne leverer deres produkter uden ventetid for deres kunder...
![]() |
||
De bedste hilsner
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, og desværre kostede det deres Plasma TV livet. Egentligt utroligt at stå med verdens bedste TV og så alligevel skulle lukke ned for produktionen.
|
||
![]() |
||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Jeg tror vi kun er begyndt at se de udfordringer vi kommer til at arbejde under i fremtiden.
Mangel på udstyr, fabrikanterne producere ikke længere til lager, kun ordrer afgivet bliver lavet efterhånden. Det er jo en af bivirkningerne ved den her finans krise, producenterne lukker fabrikker og fyrer folk. ![]() Priserne stiger nok også lidt i fremtiden, jeg har allerede fået de første prisstigninger på Kef højtalerne. Jeg har allerede forecastet mit behov for receivere til de næste halvår. Jeg har fra andre kilder ligeså fået bekræftet at andre mærker også vil stige i pris. Da der ikke er mange producenter der kan holde til ikke at tjene nok på deres udstyr. Tag bare Pioneer der lukker deres produktioner, og andre vil følge efter da det for mange vedkommende handler om prisen. ![]() |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Generelt kan man sige at det er god forretning at have et stramt lager. Godt nok kommer kunderne til at vente lidt,men alternativet kan meget vel være lukkede fabrikker. Jeg tror det er det rigtige at gøre fra Pioneers side, selv om det selvfølgelig er surt
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |