Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 29-April-2009 kl. 14:08 |
Hother skrev:
Kampus skrev:
johnjkj skrev:
Så dukkede min SC-LX71 op idag fra Krishav. Den kom med PostDanmark.
Alt er som det skal være, og receiveren .............. den er BARE fed. Jeg har ikke haft tid til at rode med den, men selv med out-of-the-box indstillinger, lyder det meget bedre end min Onkyo 605. Mine B&W højttalere er virkelig vågnet op Noget af det jeg har lagt mest mærke til, er dens overlegne kontrol af bas/subwoofer (en Velodyne 800i): Hårdt og præcist.
|
Lyder faneme godt nok spændende! Jeg tar' nemlig også det store hop fra Onkyo 605 til LX71. Og jeg er sindsygt spændt på om den indfrier mine forventninger til at levere det rigtige POWER til mine B&W.
|
Naturligvis levere din kommende receiver nok PWR - hvad havde du tænkt dig
|
Det tror jeg, jeg vil spørge naboerne om når jeg har fået den 
|
 |
johnjkj
Guld medlem
Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Point: 575
|
Sendt: 29-April-2009 kl. 16:17 |
Kampus skrev:
johnjkj skrev:
Alt er som det skal være, og receiveren .............. den er BARE fed. Jeg har ikke haft tid til at rode med den, men selv med out-of-the-box indstillinger, lyder det meget bedre end min Onkyo 605. Mine B&W højttalere er virkelig vågnet op Noget af det jeg har lagt mest mærke til, er dens overlegne kontrol af bas/subwoofer (en Velodyne 800i): Hårdt og præcist.
|
Lyder faneme godt nok spændende! Jeg tar' nemlig også det store hop fra Onkyo 605 til LX71. Og jeg er sindsygt spændt på om den indfrier mine forventninger til at levere det rigtige POWER til mine B&W.
|
Jeg tror ikke du vil blive skuffet. For mig er det som at have fået nye højttalere - jeg vidste ikke de kunne spille så godt Den er også super til film. Der er bare power i den
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 29-April-2009 kl. 17:30 |
johnjkj skrev:
Kampus skrev:
johnjkj skrev:
|
|
Jeg tror ikke du vil blive skuffet. For mig er det som at have fået nye højttalere - jeg vidste ikke de kunne spille så godt Den er også super til film. Der er bare power i den
|
He he, nye højttalere, det er ikke så dårligt! Mine er +20 år 
|
 |
johnjkj
Guld medlem
Oprettet: 07-April-2006
Point: 575
|
Sendt: 29-April-2009 kl. 17:55 |
Kampus skrev:
johnjkj skrev:
Kampus skrev:
johnjkj skrev:
|
|
|
He he, nye højttalere, det er ikke så dårligt! Mine er +20 år 
|
Jo men de får nyt liv
|
 |
Rob801
Super bruger
Oprettet: 03-November-2005
Point: 322
|
Sendt: 30-April-2009 kl. 10:29 |
Det er dejligt at høre hvor tilfreds du er med din ny receiver .
Når jeg får min LX81 skal jeg nøjes med min 12 år gammel Bose 301 som front, en Infinity (et eller andet) som center, og 2 sateliter fra min gamle Teac surround set som bag højtaler (indtil jeg kan købe min Mentor 6 ). Men jeg regner også med at de får et (forholdsvis) nyt liv. Jeg blev faktisk meget overrasket over hvor meget bedre lyden var da jeg skiftet mit gamle (lorte) Teac surround system ud med en gammel (lorte) Nikko forstærker og min (ok) Bose i stereo. Det to Bose sammen med Nikko receiveren leverer langt mere og bedre lyd (OG bass) end TEACen gjorde…selvom der var sub med det gamle set up. Jeg har skrevet frem og tilbage med John (Krish) et par gange og han har en meget fint pris på LX81 (omkring 12600 med fragt (regnet med en kurs på 8,3)...lidt billiger end LEC) og der er måske ca. 1000kr mere at spar hvis jeg har mod på at lave et fælles køb med 8-12 stykke receiver (LX71/81 blandet). Så det må vi se når jeg når der til!
Edit: Fixed spelling & Grammer .
Redigeret af Rob801 - 30-April-2009 kl. 15:25
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71 Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370
|
 |
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 30-April-2009 kl. 10:37 |
Rob801 skrev:
Det er dejligt at høre hvor tilfreds du er med din ny receiver .
Når jeg få min LX81 skal jeg nøjes med min 12 år gammel Bose 301 som front, en Infinity (et eller andet) som center, og 2 sateliter fra min gammel Teac surround set som bag højtaler (indtil jeg kan køb min Mentor 6 ). Men jeg også regner med at de få et (forholdsvis) nyt liv. Jeg blivet faktisk meget overrasket over hvor meget bedre lyden var da jeg skiftet min gammel (lorte) Teac surround system ud med en gammel (lorte) Nikko forstærker og min (ok) Bose i stereo. Det to Bose sammen med Nikko receiveren levere langt mere og bedre lyd (OG bass) end TEACen gjørd…selvom der var sub med den gammel set up. Jeg har skrevet frem og tilbage med John (Krish) et par gange og han har en meget fint pris på LX81 (omkring 12600 med fragt (regnet med en kurs på 8,3)...lidt billiger end LEC) og der er måske ca. 1000kr mere at spar hvis jeg har mod på at laver et fælles køb med 8-12 stykke receiver (LX71/81 blandet). Så det må vi se når jeg nå der til!
|
Du kan roligt glæde dig. Det er absolut den bedste receiver jeg har haft
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
 |