|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michael pouls ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 26-December-2008 kl. 11:14 |
hej er der nogle der har lidt kenskab til at afspille musik fra sin iphone når jeg sætter den til min lx81 kan jeg godt styre iphonen gennem forstækeren men jeg kan ikke få lyd ud af mine højtaller |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hvordan har du tilsluttet den?
|
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
michael pouls ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
usb i fronten |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det lyder mystisk... Du kan godt fjernbetjene den, og sætte den til at afspille? Så er det nok din Iphone der ikke understøtter afspilning gennem USB porten!
Så du skal nok have en dock el.lign... ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
det kan da ikke passe man skal købe en dock når forstærkeren har en indgang til ipod men der kommer nok nogle opdateringer til forstærkeren
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er ikke noget galt med forstærkeren, den virker jo ganske glimrende - du kan betjene din iphone igennem USB porten.
Det er derimod din Iphone den er galt med, der kommer ikke lyd ud af USB-porten. Spørgsmålet er om du kan få et Iphone-stik -> rca kabel, det findes til Ipod men om det findes til iphone ved jeg ikke. http://www.aloaudio.com/store/index.php?main_page=index& cPath=2_39_48 De her passer til ipod om ikke andet... ![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |