recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer - SC-LX81 til kr. 15000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer - SC-LX81 til kr. 15000

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
michaelw Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-December-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Oprindeligt skrevet af kaja69 kaja69 skrev:

Tak for godt input vedr. LX81'eren som tilsyneladende er den eneste receiver på markedet der kan give mig dual HDMI output (til mit fladskærm og projektor setup) og DLNA klient (til min TwonkyVision NAS server).

Er der nogen der bruger DLNA klienten som kan fortælle hvordan den fungerer? Jeg har mine ca. 300 CD'er liggende i FLAC format (man kan naturligvis transcode til andet sekundært format om nødvendigt) og vil høre om displayet på receiveren giver en tilfredsstillende mulighed for at vælge og afspiulle musik.

Bare som en lille info har Onkyos 906, 876 og den nye PR-SC886 alle 2x HDMI out

men kan de alle sende det samme signal ud på begge hdmi samtidig, eller kun en ad gangen?
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.

drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller
Til top
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af michaelw michaelw skrev:

Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Oprindeligt skrevet af kaja69 kaja69 skrev:

Tak for godt input vedr. LX81'eren som tilsyneladende er den eneste receiver på markedet der kan give mig dual HDMI output (til mit fladskærm og projektor setup) og DLNA klient (til min TwonkyVision NAS server).

Er der nogen der bruger DLNA klienten som kan fortælle hvordan den fungerer? Jeg har mine ca. 300 CD'er liggende i FLAC format (man kan naturligvis transcode til andet sekundært format om nødvendigt) og vil høre om displayet på receiveren giver en tilfredsstillende mulighed for at vælge og afspiulle musik.

Bare som en lille info har Onkyos 906, 876 og den nye PR-SC886 alle 2x HDMI out

men kan de alle sende det samme signal ud på begge hdmi samtidig, eller kun en ad gangen?

Fra avsforums: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=15440206

"Quote:
Originally Posted by sst4 View Post
I have just upgraded to a 906 from a 705. I have a projector connected to one HDMI out and a monitor attached to the other. While I currently can activate one HDMI out at a time I would like to be able to have both HDMI outs active concurrently. I have not been able to find any setup option that will activate both of the HDMI outs simultaneously. Any suggestions?
Thanks,
sst4bob
Only 1 HDMI Out works at any 1 time. You can't use 2 at the same time"

Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370

Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu