|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
![]() |
gode tilbud du har fået på forstærkerne.
yamahas DSP-Z7 matcher måske pioneerens pris. men hvor meget bedre den er end v3900 har jeg sku ikke lige sat mig ind i |
|
![]() |
|
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Jeg tror det er meget svært, at konstatere hvilken en, der er bedst. For det er jo en smagssag. Der vil altid være nogen, som synes Pioneer er bedst, og nogen vil synes Yamaha er bedst. Vi har allerede fået et godt eksempel på det. Fx i den tyske anmeldelse synes de, at Yamaha er overlegen, men Whathifi synes at Pioneer er kongen. Men jeg vil alligevel i morgen lige finde ud af, hvad jeg kan få en Yamaha DSP-Z7 til. Den koster jo omkring 20.000kr. som normal vejledende pris. Redigeret af Tech2009 - 17-Marts-2009 kl. 17:35 |
|
![]() |
|
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Jeg skal forresten også have et nyt TV-møbel. Har været i Biva for at kigge lidt, og har fundet et flot hvidt bord: Målene på bordet som helhed: Mål (bxhxd): 187,4x44,5x49 cm
Målene for en glas hylde, som fx en receiver kunne stå på: Mål (bxhxd): 43x21x49 cm
Hvilket giver problemer mht. en Pioneer receiver: Mål for LX81: Mål (bxhxd): 42x20x45.9 cm
Den kommer jo slet ikke til, at få luft rundt omkring den. Men jeg har haft det meget svært ved at finde det perfekte TV-bord. På bordet skal der i hvert fald være plads til; PS3, stor receiver som LX81, KRP-media receiver og HDTV box.
Hvad vil I anbefale? Jeg vil også sætte stor pris på, hvis nogen gad at hjælpe med at finde et godt og flot bord, som dækker mine behov. Redigeret af Tech2009 - 17-Marts-2009 kl. 19:32 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Du kunne jo vælge at fjerne den ene glasplade og så have et rum udelukkende det recieveren. Jeg har faktisk set på samme bord. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det kunne man godt gør. Det vigtigste er jo også fra oven af receiveren, og ikke i siderne. Redigeret af Tech2009 - 17-Marts-2009 kl. 21:55 |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Det er en svær en, for så længe man ikke VED der er en forskel, så tvivler jeg på man vil bemærke den (HVIS den i det hele taget er til stede). Og nu er vi jo så ovre i at man jo så kan købe en OPPO, og lade denne bestemme kvaliteten. Jeg er dog sikker på at de færeste almindelige brugere ville kunne gætte hvad der er hvad i en blindtest Igen er vi ovre i om vi kan nøjes med den ferrari der kan køre 349 km/t eller vi absolut skal have den der kan køre 351 km/t..... Jeg har set opstillinger af dvdo edge og oppo, der var der betydelig forskel, men har ikke set yamahaen i aktion, så jeg ved selvfølgelig ikke om den udnytter ancorbay chip'en fuldt ud, men nu plejer yamaha jo ikke at sjuske med tingende.
Det kunne være sjovt med en sådan test, men min pointe var faktisk at man ikke nødvendigvis behøver det ypperligste, når blot man selv er tilfreds, og jeg tror stadig ikke gennemsnitsbrugeren kan se forskel,med mindre apparaterne står ved siden af hinanden, og det er ikke vigtigt for mig |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
![]() |
kan man vælge på sclx81 at den ikke skal opscalere og lade tvet stå for dette? er ikke vild med ideen med at en forstærker skal stå for den del når nu tvet gør det så godt selv?
på min ps3 kan jeg vælge at den skal opscalere dvd til 1080p, men det ser meget bedre ud hvis den ikke rør ved de gamle dvder, så klarer mit pioneer tv det istedet |
|
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
En stor fordel ved Pioneer SC-LX81 er at den ikke bliver særlig varm. Den har Ice-Power forstærker som virkelig lever op til navnet. Jeg har købt en TV-reol hos www.boshop.dk hvor du kan få 10 % ved at skrive "skyum" i kodefeltet |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt det hvide TV-bord fra Biva, og den er virkelig lækker. Den føles meget holdbar og samtidig er den rigtig flot. |
|
![]() |
|
![]() |
Ny Pioneer SC-LX81 anmeldelse, og den bliver endnu en gang rost til skyerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |