|
Pioneer SC-LX83 garanti? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2013 kl. 18:44 |
Min Pioneer LX83 receiver stod af i sidste uge, 2 ½ år gammel.
To sekunder efter den blev tændt gik den ud og begyndte at blinke i ipod/iphone lampen. Prøvede diverse ting for at få liv i den men det hjalp ikke. Sendte den til servicegruppen der reparerer Pioneer stuff og har nu fået et "tilbud" på 5200,- for rep. Mit spørgsmål er egentlig bare om nogen ved om Pioneer giver mere end 2 års garanti på sådan en receiver? |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reklamation og garanti afhænger af hvor man har købt produktet. Fra en autoriseret forhandler er der 2 års garanti. Fra en ikke autoriseret typisk 6 måneders garanti + 18 måneders reklamationsret. Men jeg kender ingen der giver mere end 2 års garanti
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
ØV! Det var tidligt den stod af! Der er som Hother skriver, to års fuld Pioneer garanti. Med den rep pris ville jeg skrotte den, da du kan få en nyere brugt til ca det samme
Redigeret af Kampus - 05-August-2013 kl. 19:00 |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Har overvejet det, men er jo super glad for den og så får jeg jo ny garanti på den. Så jeg bider nok i det sure æble og betaler ![]() Redigeret af Giffel - 05-August-2013 kl. 19:03 |
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Du får kun ny garanti på de dele som bliver udskiftet. Ryger en anden vital del dagen efter du får den tilbage er det dig selv som skal punge ud igen.
|
|
![]() |
|
Det ved jeg, men i følge servicegruppen er det hele bundkortet (eller hvad det nu hedder i sådan en) der skal skiftes. |
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Ja, men hvad med alle de andre printkort?
![]() |
|
![]() |
|
De fejler ikke noget så dem lader de nok bare sidde ![]() Det var i øvrigt heller ikke det tråden handlede om, det var udelukkende garantien jeg var interesseret i at høre om. Det har jeg fået svar på og tak for dem ![]() |
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Og lad mig lige indskyde, det er den bedste SR jeg har haft til dato, og så er den fremragende til stereo også ;-)
|
|
![]() |
|
Jeg elsker også min og vil helst ikke bytte den ud ![]() |
|
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Du burde købe noget andet brugt, i stedet for at reparere sådan noget Pioneer skrammel.
![]() |
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
|
Pioneer FOREVER ![]() ![]() ![]() Jeg er glad for den og det er den bedste jeg nogensinde har haft, der er sikkert mange lige så gode eller bedre receivere derude, men for mig er det bare lige den her der dur ![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |