|
Pioneer SC-LX83 garanti? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vil lige komme med lidt indspark :P
Købte min SC-LX 71 brugt for nok ca 3-4 år siden. Anden ejer og 1 køber havde købt 5 års garanti med, som jeg så overtog. Forstærkelsen har været til rep 5-6 gange med forskellige fejl. Ingen lyd i sub out, manglende lys i display ved power on, manglende hdmi inputs. Normalt køber jeg ikke udvidet garanti, men jeg har været ret glad for denne. Men det undre mig at den har været så fejlbehæftet. |
||
![]() |
||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
|
Nogen der ved hvor man kan få sådan en repareret udover Servicegruppen?
Har lige fået en mail fra dem og de kan først lave den d. 31/8, der er godt nok længe til. |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Har du forhørt hos Pioneer Danmark?
|
||
![]() |
||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
|
Nej det har jeg ikke, men på deres hjemmeside er det servicegruppen de henviser til. |
||
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg ville prøve at snakke med dem. De har også godt af at vide at der er problemer med deres SR modeller. |
||
![]() |
||
|
Syntes ikke jeg kan finde et nummer til Pioneer support, kun et til ordreafgivning fra forhandlere.
|
||
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Det er en god receiver, men den er lige så pålidelig som en ældre Alfa Romeo. Jeg kan ikke anbefale at få den reppet til den pris OP har fået. Som en anden har skrevet: hvor lang tid går der mon før det næste går i stykker?
|
||
![]() |
||
|
43555400 Står under Support Redigeret af Kampus - 07-August-2013 kl. 10:27 |
||
![]() |
||
|
Det er jo lige præcis problemet, du elsker jo en Alfa Romeo og vil ofre hvad det koster for at den består. |
||
![]() |
||
|
Jeg vil lige forhøre mig her på siden om der er nogen der har en SC-LX56/76/86 de vil af med (har oprettet nyt emne i køb/salg).
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |