recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer SC-LX83 og internetstreaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer SC-LX83 og internetstreaming

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 17:30
I windows media player(win 7) der er et fane blad der hedder stream....Har du været inde og kigge der???
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

I windows media player(win 7) der er et fane blad der hedder stream....Har du været inde og kigge der???
Ja, det sidder jeg lige nu og kigger på.  Hvad skal jeg mon vælge LOL
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 17:54
Nu er jeg inde i Network setup på receiveren, og her står den den bare fast på "Applying Settings" på tv'et og "Network setup" blinker i receiverens display, men der sker ikke noget..... 
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 18:00
Prøv evt at indtaste en ledig ipadresse adresse i receiveren manuelt og se om det hjælper (husk at reservere den på dhcp serveren hvis det hjælper.. Eller vælg en adresse som ligger udenfor serverens range men på samme netværk (alle numre skal være ens undtagen de sidste 3)
Mvh

René
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 18:00

tror stadig problemet er at den slet ikke er synlig i netværket.  Hvad F..... kan der være galt?

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Prøv evt at indtaste en ledig ipadresse adresse i receiveren manuelt og se om det hjælper (husk at reservere den på dhcp serveren hvis det hjælper.. Eller vælg en adresse som ligger udenfor serverens range men på samme netværk (alle numre skal være ens undtagen de sidste 3)
Det prøver jeg sgu (når konen er gået in seng(får ikke lov før)) LOL
Jeg ved godt nok ikke hvor jeg får den mulighed, men prøver mig fremWink
Er der nogle der ved hvor man manuelt kan indtaste en IP-adresse i en SC-LX83 ?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 21:42
Ja på min lx71 er det under hmg indstillinger, om det ligger samme sted på en lx83 ved jeg ikke, men ellers må du have fat i manualen, men jeg tror det skyldes den ikke får tildelt en ip adresse
Mvh

René
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 21:45

Ja på min lx71 er det under hmg indstillinger, om det ligger samme sted på en lx83 ved jeg ikke, men ellers må du have fat i manualen, men jeg tror det skyldes den ikke får tildelt en ip adresse
Problemet er at den skriver "Starting H.M.G. Please wait" og så venter man bare ---- og venter ... og vent....LOLDeadOuchAngryConfusedShockedSleepyCensored
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 22:26
Man fristes til at sige fejl på receiveren.. men det kunne nu godt være en forkert indstilling et sted... har du læst manualen i afsnittet omkring hmg (side 61 mener jeg)
Ellers fristes man til en factory reset.

ellers er der altid masser af gode hints her http://www.avforums.com/forums/av-amplifiers-receivers/1324164-pioneer-sc-lx83-owners-thread-17.html det er bare læse løs Wink

ifølge google dukkede den også op fra denne side med samme fejlmeddelelse som dig http://www.avforums.com/forums/av-amplifiers-receivers/1324164-pioneer-sc-lx83-owners-thread-5.html

Redigeret af rhsin - 18-Juni-2011 kl. 22:29
Mvh

René
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 23:20

Man fristes til at sige fejl på receiveren.. men det kunne nu godt være en forkert indstilling et sted... har du læst manualen i afsnittet omkring hmg (side 61 mener jeg)
Ellers fristes man til en factory reset.

ellers er der altid masser af gode hints her http://www.avforums.com/forums/av-amplifiers-receivers/1324164-pioneer-sc-lx83-owners-thread-17.html det er bare læse løs Wink

ifølge google dukkede den også op fra denne side med samme fejlmeddelelse som dig http://www.avforums.com/forums/av-amplifiers-receivers/1324164-pioneer-sc-lx83-owners-thread-5.html
Nu har jeg scannet begge tråde, men fandt ikke lige en løsningCry
Hvordan factory resetter man ?Embarrassed
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 23:28
Fandt denne http://www.ehow.com/m/how_7641168_reset-pioneer-receivers.html
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2011 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Min kom automatisk..men den falder tit ud under afspilning af radio fra internettet..sucks.... Har du prøvet at tage stikkene ud af router og comp og receiver,og sætte det i igen..se hvad der sker...??  bruger du trådløs eller kabel??

Mener du skal ha' en opdatering af HMG. Det fik jeg lagt på min med hjælp fra rhsin. Og den kører meget stabilt på netradio Big smile

Redigeret af Kampus - 18-Juni-2011 kl. 23:38
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu