|
Pioneer SC-LX83 slukker? |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jep, han ér informeret om et snarligt opkald. ![]() ![]() ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Kampus, har du fået fixede din receiver?
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nej den står hos Sound2Vision i Viborg
|
||
![]() |
||
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
|
Ellers er der lige røget en på DBA, hvis alt andet glipper
![]() |
||
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Tak, men lige lovlig langt væk. Venter stadig på Lars giver en melding på min. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Afstand kan løses...
![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Er det ikke tæt på at han har haft den i 3 uger, har du ikke fået en estimeret tid? 3 uger uden tilbagemelding er for lang tid, i hvert fald i min optik
![]() |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
|
Tak, men lige lovlig langt væk. QUOTE] Godt nok har du ikke fået et tilbud endnu fra værkstedet, men helt ærligt så havde jeg s.. nappede den brugte til 3K og måske kan den endda forhandles lidt
![]() Redigeret af Potter - 07-Juni-2017 kl. 16:29 |
||
|
||
![]() |
||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
|
Det kunne lyde som et godt forslag at købe ovennævnte brugte Pioneer forstærker. Det KUNNE være et godt forslag. Men at købe en Pioneer forstærker produceret efter 2008 må jeg nødvendigvis betegne som et højrisikabelt projekt. Jeg tænker især på bl.a. periodiske fejl, som jeg selv har oplevet. Det lykkedes aldrig at få rettet fejl. Derfor besluttede jeg, at INGEN skulle spilde mere tid på de forstærkere, og jeg sikrede mig, at de blev smadret, da de blev afleveret til storskrald. Det har jeg det fint med i dag, og jeg kan kun anbefale Kampus at gøre det samme. Men det er en lang vandring, inden man kommer til den erkendelse.
|
||
![]() |
||
|
Er faktisk enig med dig, jeg har dog det indtryk at Kampus er meget glad for sin LX83 og derfor mit forslag at bruge sin gamle som reservedele hvis der blev købt en tilsvarende brugt LX83 ![]() Jeg er også blevet noget overaskede over hvor mange der faktisk har problemer med Pioneers Class D receiver. Men en ny tilsvarende Pioneer koster trods alt omkring 23K
|
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg havde en LX71 i 3 år uden problemer. Den nuværende LX83 er 5 år. Så fyldt med problemer kan man vel ikke sige de er.
Den LX83 på DBA kan være 8 år gammel og lide af det samme som min. Så jeg køber ikke sådan en ubeset. |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Så er din 83'er en overgemt model? Jeg mener LX75/85 kom i 2011. De er i øvrigt også berygtet for og sætte træskoene omkring 18-25000 timer. Noget med en DTS dekoder chip der brænder så hut jeg visker. Min 75'er lever endnu, men den har formentlig også kun kørt en 4-5000 timer. Redigeret af armani-thomas - 08-Juni-2017 kl. 13:46 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |