recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer + Sonance In wall speakers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer + Sonance In wall speakers

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2011 kl. 01:10
Super flot og veludført Clap  Dog ville jeg nok vælge at placere højttalerne anderledes, men jeg har jo heller ikke hørt det.
Kan det passe at der er højttalere for 100.000 kr??????     eller er det mig der misforstår prislisten?
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2011 kl. 02:09
og nu hvor vi er ved det hvad med agustiken?, jeg kan se at du har fliser på gulvet så hvoer er lyden så?Smile.
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2011 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Super flot og veludført Clap  Dog ville jeg nok vælge at placere højttalerne anderledes, men jeg har jo heller ikke hørt det.
Kan det passe at der er højttalere for 100.000 kr??????     eller er det mig der misforstår prislisten?
Hej skyum ja den er god nok selve højtaler sætted med basserne og sub forstærker løber op i knapt 100000 kr. men jeg har kun givet 40000 kr da sætted har siddet som udstillings model i en forretning. mit problem med placeringen af højtalerne var at de kasser jeg har laved til feks. fronterne er 210 cm høje de skal have 80 litter at spille i og har lavet dem efter org tegninger.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2011 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af MMJ,75 MMJ,75 skrev:

og nu hvor vi er ved det hvad med agustiken?, jeg kan se at du har fliser på gulvet så hvoer er lyden så?Smile.
Mit problem er at det er kun halvdelen af stuen i kan se på billederne min stue er på lidt over        60 kwm. og vi har ikke fået købt alle møbler endu, så ja der er rumklang, men det er ikke det store problem når man ser film, men mest når man hører musik.  men det er noget jeg skal have gjort noget ved. måske et stort tygt tæppe under sofabordet og så nogel flere møbler og billeder på vægene det giver også lidt. men vi har lige købt huset og er blevet færdige en en total renavation på knapt 12 måeder så der er ikke lige mønt til det sidste lige pt Smile
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2011 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

Oprindeligt skrevet af MMJ,75 MMJ,75 skrev:

Mit problem er at det er kun halvdelen af stuen i kan se på billederne min stue er på lidt over        60 kwm. og vi har ikke fået købt alle møbler endu, så ja der er rumklang, men det er ikke det store problem når man ser film, men mest når man hører musik.  men det er noget jeg skal have gjort noget ved. måske et stort tygt tæppe under sofabordet og så nogel flere møbler og billeder på vægene det giver også lidt. men vi har lige købt huset og er blevet færdige en en total renavation på knapt 12 måeder så der er ikke lige mønt til det sidste lige pt Smile
Ok det lyder Click to get more.. men nå det er så smid nogle fler fotos op af dit fine HiFiThumbs Up.
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2011 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej skyum ja den er god nok selve højtaler sætted med basserne og sub forstærker løber op i knapt 100000 kr. men jeg har kun givet 40000 kr da sætted har siddet som udstillings model i en forretning. mit problem med placeringen af højtalerne var at de kasser jeg har laved til feks. fronterne er 210 cm høje de skal have 80 litter at spille i og har lavet dem efter org tegninger.
Ok , så kan jeg godt forstå du slog til Wink
Tillykke med den fede bioTongue
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2011 kl. 14:47
Ja det var også sådan jeg tænkte, og da min kæreste var træt af mine gamle store gulvhøjtalere har det her den perfekte mulighed for at få kanon lyd som ikke fylder på gulvet
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu