|
Pioneer TV byttes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Loberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2012 kl. 17:05 |
Hej
Har erhvervet mig et nyt tv, og har dette lækre perfekte TV til overs. Det er et Pioneer KRP-500ABG Det er i fejlfri stand, alt medfølger og fejler absolut intet Det byttes til hvad i nu måtte have af interesse, skriv hvad i har ![]() Det sælges selvf også til den rette pris. Noget der kunne have interesse, er en Reciever der kan tage HDMI og 3D, det kan min nuværende nemlig ikke. Evt et mindre tv, som jeg kan smide op i soveværelset, har også interesse. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en forholdsvis ny bærbar sony
kan ikke lige huske navnet på den men en Af de små fikse. Kan evt. Bytte med en hrt music streamer også. Lille fiks ipod med dock kan også indgå. Er dig der har den til salg på panels også Går udfra abg står for gold altså at tv har guld bronze look eller |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Det står for Beige Grisé.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
hvor bor TV'et?
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |