|
Pioneer vsx 919 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2015 kl. 18:49 |
vellydende 7 gange 140 watts pioneer reciever sælges i god stand.
Med Dolby True HD og DTS Master og HDMI indgange. Befinder sig i svendborg incl målemikrofon. Sælges for højeste bud over 500 kr inden søndag kl 20. Jeg forbeholder mig ret til alt mht. auktionen. Alle bud er uden forsendelse, og dette skal lægges oven i prisen. Jeg demonstrer gerne |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh hvor hulen redigerer jeg i overskriften, så jeg kan skrive S:
![]() |
|
![]() |
|
Her er pioneers beskrivelse
http://www.pioneer.eu/dk/products/archive/VSX-919AH-K/page.html |
|
![]() |
|
c0olking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Status: Offline Point: 63 |
hvad koster forsendelse? har du kassen?
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
600 + post
|
|
![]() |
|
c0olking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Status: Offline Point: 63 |
im out
|
|
![]() |
|
Det er noteret stefhom
|
|
![]() |
|
Ikke flere der er intereseret ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Valgmuligheder -> rediger |
|
![]() |
|
jacobbh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
650kr afhentet
|
|
![]() |
|
Så er auktionen igang !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |