recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pioneer VSX LX50 eller sony DG820
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpioneer VSX LX50 eller sony DG820

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NaaNo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: pioneer VSX LX50 eller sony DG820
    Sendt: 02-Januar-2009 kl. 12:57

hej. jeg er ny her inde, og kunne enlig godt bruge oget hjælp da jeg ikke ved en skid og hifi. jeg står og skal bruge et surround sound system. jeg har et radio nette som jeg har købt til 500kr på et loppemarked lige nu :D så jeg behøver nok ikke det bedste for at synes det er god lyd. ny vil jeg gerne spøger om lidt hjælp til hvad jeg skal vælge, og jeg ved godt man skal lytte til det..men ville lige høre her inde. af højtaler har jeg tænkt på dali concept 6 systems til 5000kr fra hifiklubben.sådan så der også er nogen gulvhøjtaler når jeg skal spille musik, selvom mit anlæg nok primært bliver til blu ray og ps3. til receiver have jeg først tænkte mig en sony DG820 som jo også kommer til at stå godt med en ps3 samme mærke, og var faktis også i gang med at bestille den.Den koster 2600kr fra getmore. skal lige siges jeg vil have en receiver der kan læse de nye dolby true hd og dts hd master lyde..og det kan den til 2600..men den er jo langt billigere ind andre receiver der kan afspille det..så kom til at tænke på om den bare har det nye men ellers er alt anden i den noget lort. ellers har jeg kigget på pioneer vsx-lx50 den ligger jo noget højere i pris 6000 fra sparsshop. den ligger jo NOGEt højere i pris og har kun 2 hdmi indgange hvor sony har 4..men den ville stå rigtig godt med mit pioneer plasma tv. problemet ved pioneer'en er at den koster over mit budget så skal låne lidt ved de gamle for at få den..så vil kun have den hvis den VIRKELIG er de 3400 mere vær..er nemlig usikker ved sony om den kan trække 2 gulvhøjtaler i stero.. har også kigget lidt på denon AVR 1909 den ligger lige i mellem i pris..men den passer ikke i mærke til mig fjernsyn eller min afspiller (ps3)..håber i kan hjælpe mig :)

Til top
NaaNo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2009 kl. 16:46
jeg kan se mange skriver rigtig godt om onkyo tx sr 606..og man kan få den til 3500 afhentning i fleggaard..og det tager mig kun lige 30min at køre ned og hente den..så det var jo også en mulighed...de sælger også audio pro stockholm system til 5k i fleggaard..der står ikke hvad det er for nogen højtaler der er i det system.måske nogen af jeg kender det og ka fortælle om det er det køb vær..eller om jeg bare skal holde mig til dali concept 6 til 5k i hifiklubben ?

Til top
Heschen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2009
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2009 kl. 21:18

Har også selv kig på det Dali Concept system med 2x Concept 6, Concept CT & 2x Concept 1 (måske jeg køber Concept 2 her istedet) og så køber jeg også en Sub dertil for at få bassen med.

Desværre har jeg ikke haft mulighed for at høre sættet ordentlig, da de kun kunne sætte front og center op i butikken :-(

Så følger lige med i denne tråd :-)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu