recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-2014i-S surround receiver???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer VSX-2014i-S surround receiver???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomasref Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX-2014i-S surround receiver???
    Sendt: 19-September-2005 kl. 23:34

Er der nogle der har erfaringer med ovennævnte receiver?

Til top
resurrection Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2005 kl. 00:20

Ja! Den spiller rigtig godt  Dog sidder skrueterminalerne bagpå temmelig tæt og med store pølser er det lidt svært at få fem sæt højtalerkabler spændt fast, så de alle bliver siddende.....måske er det fordi jeg fik mine korte et par cm. for meget af, men alligevel.....

Det er iøvrigt fedt at den har automatisk set up via mikrofon....hvor du selvfølgelig kan justere indstillingerne bagefter - eller du kan gøre det selv hvis du har lyst til at kaste dig ud i dén opgave

/Martin

We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution!
Til top
Thomasref Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2005 kl. 00:30

Hej martin

 

Det lyder godt, jeg har nemlig længe gået og overvejet og virkelig kigget på alt hvad der findes af receivere på markedet i 7000-8000 kr prisklassen, og har både kigget efter funktionalitet, ind - og udgange, design og naturligvis styrke.

Men nu har jeg lige set at cinemagic har den på tilbud til kun 5300kr så nu er jeg slet ikke i tvivl længere, det bliver den!

Hvilke højtalere har du koblet til den, bruger du både stereo og surround og i så fald hvordan virker de så?

Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2005 kl. 06:41
Et udmærket valg. Kommentaren med den manglende plads bag på ved stikforbindelserne er et lige stort problem ved alle receivere i dag.
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
resurrection Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2005 kl. 16:40

Hej Thomasref.

Jeg har et sæt Piega-højtalere tilkoblet....både front-, center- og baghøjtalere. Dertil har jeg en Kef subwoofer, som jeg af en eller anden grund ikke kan presse ret meget saft ud af?? 

Piega-højtalerne spiller RIGTIG godt - både til surround og alm. stereo, men de har også kostet kassen....og det var vist lige så meget designet som lyden der spillede ind hér!

Husk endelig at bruge optisk/coax-kabel når du forbinder din cd- eller dvdafspiller/optager....og kør den automatiske set-up et par gange, så den selv "fin-justerer" lyden.

/Martin

We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu