recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-528 sorround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX-528 sorround

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX-528 sorround
    Sendt: 04-December-2015 kl. 11:45
Hej.

Jeg har ovenstående sorround sound receiver og har kigget på følgende sorround sound setup:

2 stk.Tangent EVO4
2 stk. Tangent EVO5
1 stk. Tangent EVO24 Center.
1 stk. Tangent EVO8 Subwoofer.

Er det noget den vil kunne trække?

Jeg kunne også godt finde på bare at køre stereo med 2 front, 1 center og 1 sub.
Kan i anbefale noget godt der? Kravet er at de skal være hvide og forholdsvis små, nogenlunde som ovenstående sæt.

Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 12:11
Det burde ikke være et problem overhovedet for din Pioneer.
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:

Det burde ikke være et problem overhovedet for din Pioneer.


Fint nok :)
Er der andre hvide diskrete højtalere som er gode, f.eks. med 2 front, 1 center og 1 sub?
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 12:36
Dali har generelt altid været gode til at lave hvide udgaver af deres højttalere, men så kommer du op i en lidt anden prisklasse.

Du kan evt. være heldig at finde et brugt sæt af deres Concept-serie i hvid. Der dukker nogle gange noget på f.eks. DBA. Det er helt i orden højttalere.


Redigeret af HenrikStevn - 04-December-2015 kl. 12:37
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 12:59
Vil det sæt jeg har beskrevet i toppen, være værd at tage, hvis hele sættet kan fås for 2.500kr samlet?
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 13:42
Er det brugt? For subwooferen alene koster ca. så meget fra ny.

Har du hørt sættet, og synes du det spiller godt? Jeg har ikke selv hørt det, og selv hvis jeg havde, så lyder højttalere forskelligt og vi har sikkert også forskellig smag.
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:

Er det brugt? For subwooferen alene koster ca. så meget fra ny.

Har du hørt sættet, og synes du det spiller godt? Jeg har ikke selv hørt det, og selv hvis jeg havde, så lyder højttalere forskelligt og vi har sikkert også forskellig smag.


Ja det er brugt og garantien er ikke til stede mere. Dog synes jeg at prisen virker ret fair, specielt hvis det står og spiller som nyt, hvilket sælger siger.
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 14:37
Så synes jeg du bør tage lidt tid og lytte til det, og finde ud af om du synes det spiller godt :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu