|
Pioneer VSX-921 og Netværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 20:46 |
Hej...
![]() Jeg vil gerne have min receiver på mit hjemmenetværk og ville høre om det var muligt at bruge at bruge denne http://www.netgear.com/service-provider/products/wireless-adapters/wireless-n/WNA1000M.aspx
Eller skal jeg ud og have fat i Pioneer's egen dongle?
Mvh
Czuba
|
|
![]() |
|
Maunus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej jeg har hørt man kan bruge andre modeller end den fra pioneer - men har ikke selv testet. Har selv modtaget min pioneer 921 i går og skal ned og prøve købe en eller anden wifi pind i dag..
|
|
![]() |
|
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg købte en fra Netgear, men har ikke fået den til at virke sammen med endnu.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |