recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-921 og Netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX-921 og Netværk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX-921 og Netværk
    Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 20:46
Hej...Smile

Jeg vil gerne have min receiver på mit hjemmenetværk og ville høre om det var muligt at bruge at bruge denne http://www.netgear.com/service-provider/products/wireless-adapters/wireless-n/WNA1000M.aspx

Eller skal jeg ud og have fat i Pioneer's egen dongle?

Mvh
Czuba
Til top
Maunus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Marts-2010
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maunus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 10:27
Hej jeg har hørt man kan bruge andre modeller end den fra pioneer - men har ikke selv testet. Har selv modtaget min pioneer 921 i går og skal ned og prøve købe en eller anden wifi pind i dag..
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 17:23

Jeg købte en fra Netgear, men har ikke fået den til at virke sammen med endnu....

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu