|
Pioneer VSX-921 Standby pass-through |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dami4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 18:36 |
Hej
Jeg har en Pioneer VSX-921, hvor jeg ikke kan få HDMI standby pass-through til at virke. Jeg har søgt på nettet, og kan se at mange har samme problem. Pointen er, at jeg gerne vil kunne se tv (via HTPC) uden at skulle tænde forstærkeren. Men vil gerne have surround lyden når jeg ser mine bluray film (via HTPC). Jeg har desværre ikke mulighed for at se tv via antennekablet, derfor skal det køre over HTPC'en. Spørgsmålet er, om i har nogle forslag/ideer til hvordan jeg har få standby pass-through til at virke på min VSX-921? Eller om vi i ved om det hele taget virker på denne model? Mvh Dami4200
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har svaret dig på den anden side, vi talte på tidligere.
|
|
![]() |
|
Dami4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
Har godt set, at du har foreslået HDMI-splitter, dette er dog en relativ dyr og ikke optimal løsning.
Men vil gerne prøve at få HDMI pass-through til at virke i første omgang. (Hvis dette er muligt) |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg kender ikke rigtigt Pioneer 921, udover den store omtale den har haft herinde. Men det er en 2011 model, og jeg havde bare opfattet det som om, at langt det fleste forstærkere fra den årgang, virkede det på. Det gør det i hvert fald på min, som også er en 2011'er.
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Jeg er ikke sikker på, at det virker med alle former for udstyr.
Har selv haft en VSX-921, hvor pass-through virkede med min Panasonic dvd-afspiller, til gengæld kunne det ikke virke med PS3. |
|
![]() |
|
Så vidt jeg kan læse mig frem til understøtter VSX-921 kun pass-througt med enheder som har CEC - og det har min HTPC ikke.
Vil man kunne omgå dette ved at købe sådan en HDMI CEC adapter?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |