recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-921 Standby pass-through
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX-921 Standby pass-through

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dami4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2011
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dami4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX-921 Standby pass-through
    Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 18:36
Hej

Jeg har en Pioneer VSX-921, hvor jeg ikke kan få HDMI standby pass-through til at virke. Jeg har søgt på nettet, og kan se at mange har samme problem. 

Pointen er, at jeg gerne vil kunne se tv (via HTPC) uden at skulle tænde forstærkeren. Men vil gerne have surround lyden når jeg ser mine bluray film (via HTPC). 

Jeg har desværre ikke mulighed for at se tv via antennekablet, derfor skal det køre over HTPC'en.

Spørgsmålet er, om i har nogle forslag/ideer til hvordan jeg har få standby pass-through til at virke på min VSX-921? 

Eller om vi i ved om det hele taget virker på denne model? 

Mvh
Dami4200 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 19:44
Har svaret dig på den anden side, vi talte på tidligere.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dami4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 19:50
Har godt set, at du har foreslået HDMI-splitter, dette er dog en relativ dyr og ikke optimal løsning.
Men vil gerne prøve at få HDMI pass-through til at virke i første omgang. (Hvis dette er muligt)

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 21:34
Jeg kender ikke rigtigt Pioneer 921, udover den store omtale den har haft herinde. Men det er en 2011 model, og jeg havde bare opfattet det som om, at langt det fleste forstærkere fra den årgang, virkede det på. Det gør det i hvert fald på min, som også er en 2011'er.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 10:03
Jeg er ikke sikker på, at det virker med alle former for udstyr.

Har selv haft en VSX-921, hvor pass-through virkede med min Panasonic dvd-afspiller, til gengæld kunne det ikke virke med PS3.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dami4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 10:15
Så vidt jeg kan læse mig frem til understøtter VSX-921 kun pass-througt med enheder som har CEC - og det har min HTPC ikke. 

Vil man kunne omgå dette ved at købe sådan en HDMI CEC adapter?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu