|
Pioneer vsx-921-k |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
Sherman
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Januar-2012 kl. 00:25 |
||
Hejsa
Jeg skal ha` mig et anlæg - en receiver og et par gode højtalere. Expert har tilbud på Pioneer vsx-921-k på mandag. Den er mere til surround (7.1), men er den ikke også velegnet som almindelig stereoanlæg? Højtalere har jeg ikke bestemt endnu :-) Hilsen Bo |
|||
pcfreak
Bruger Oprettet: 18-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan godt sætte den op til 2.0 ja.
Men husk lige de ikke har ret mange af dem :) |
|||
Sherman
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak - gad vide om det giver køer før åbningstid?
Må hellere være der i god tid og håbe at forretningen een til mig :-) Og så er der speaker spørgsmålet - der må jeg grave lidt videre..... /Bo |
|||
amarone
Bruger Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
- Jeg fandt den på deres hjemmeside her til morgen til den rigtige pris. Købte et eksemplar her for en time siden og sprang butiks-køen over på den måde (og jeg skal end da i første omgang ikke bruge den til sourround - regner med at den skralder an alligevel. Det synes jeg nu for øvrigt at noget tyder på, når man læser diverse anmeldelser i dybden).
Nu melder de dog udsolgt, så jeg håber, og satser hele butikken på at min bekræftelse står til trone :-)
|
|||
Sherman
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tillykke med den :-) jeg stod med et eksemplar i forretningen i morges men blev pludselig i tvivl om det var det var det rigtige køb. Ekspedienten påstod at Airplay kun virkede hvis man købte en WiFi dongle og hans mangel på informationer, gjorde at jeg blev i tvivl - så jeg købte ikke. Lidt ærgerligt, for det var uden tvivl et godt tilbud. Mvh. Bo |
|||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6477 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
damn kunne godt have brugt en..
|
|||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||
amarone
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Sherman
Funktioner
Tak(0)
|
||
Efter en dags spekulation, ringede jeg til forretningen (Silkeborg) og de havde stadig flere stående. Og nu har jeg så købt - forhåbentlig et godt køb :-) Nu mangler jeg så enheden til WiFi (+Airplay) - AS-WL300 samt nogle FEDE højtalere. Gode ideer er altid velkommen :-) /Bo |
|||
amarone
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, men så tillykke med den Sherman. Du kom før mig. Jeg får nemlig først min i morgen (hvis jeg kan nå at afhente den i morgen, ellers så først torsdag).
- Så du mener ikke at adapteren til lige netop Airplay følger med (eller er indbygget)? Ja, sådan har jeg i hvert fald forstået det. Tjek det lige en ekstra gang, hvis du KUN har brug for Airplay. |
|||
Sherman
Funktioner
Tak(0)
|
||
Amarone: Tjekker senere :-) er stadig i tvivl om det er det rigtige køb. Pakker ud en af dagene. Vil lige lytte til noget Sonos udstyr i morgen Hvilke højtalere sætter du til 921`eren? /Bo Redigeret af Sherman - 24-Januar-2012 kl. 19:10 |
|||
amarone
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, nu er der jo forskel på hvor kritisk man er (jeg er selv musiker gennem mange år og vil ikke betegne mig som helt ukritisk :-)), men ind til videre er jeg i hvert fald fuld af fortrøstning, og jeg skal som tidligere nævnt heller ikke bruge den til sourround.
Mine højtalere er nogle 17-18 år gamle Dali gulvhøjtalere. Ka` ikke lige huske, hvad de mere hedder, men de kostede vist omkring 2.200 stykket den gang. De spiller aldeles glimrende til mit brug. Nogle mener at Pioneeren er lidt lys i klangen, men som anmelderen siger i slutningen af en T3-anmeldelse, kunne det se ud som om, at der råd for det: "Hvis jeg skal mene noget om receiverens klang, kommer det til at køre på, at den hælder mod det lyse. Det gør KEF’erne også, og det kan gøre lyden lidt skarp. Heldigvis er der en kur mod dette, for godt gemt i receiverens manuelle opsætningsmenu er der en X-Curve-funktion, som kan dæmpe de høje frekvenser ganske blidt. Med en afskæring på 1 dB/oktav over 2 kHz er der intet til at irritere mine øregange. Lydtryksmæssigt er der også rigeligt til de fleste". Men fortæl gerne hvis du finder ud af mere ang. det med Airplay/adapter.
|
|||
Sherman
Funktioner
Tak(0)
|
||
http://www.avforums.com/forums/av-amplifiers-receivers/1498832-pioneer-vsx921-owners-thread.html
Mange spørgsmål og svar vedr. VSX921 /Bo |
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |