|
Pioneer VSX-922-K Netværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
newton26 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2012 kl. 19:03 |
Skal man bruge Pioneer´s egen
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du bruger det indbyggede DLNA! Den tilsluttes netværksrouter med kabel, og så er du på.
|
|
![]() |
|
newton26 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2012 Status: Offline Point: 2 |
Det ved jeg godt, at jeg kan bruge. Men jeg har ikke mulighed for at bruge kabel, da router står på 1 sal, og vsx-922-k står i stuen. |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
i så fald vil jeg mene ja, så skal du bruge pioneers da den er designet til at fungere med deres receivere ;) - men kan tage fejl?...
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Evt. kan du købe et access point.
Det kunne i hvert fald være en løsning, hvis du har mere udstyr i nærheden der alligevel skal på nettet
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |