recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-922-K Netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX-922-K Netværk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
newton26 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newton26 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX-922-K Netværk
    Sendt: 26-December-2012 kl. 19:03
Skal man bruge Pioneer´s egen AS-WL300 for at få VSX-922-K på netværk eller kan man bruge f.eks. et asus usb netværkskort

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 19:10
Du bruger det indbyggede DLNA! Den tilsluttes netværksrouter med kabel, og så er du på.
Til top
newton26 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newton26 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du bruger det indbyggede DLNA! Den tilsluttes netværksrouter med kabel, og så er du på.

Det ved jeg godt, at jeg kan bruge. Men jeg har ikke mulighed for at bruge kabel, da router står på 
1 sal, og vsx-922-k står i stuen.

Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 21:27
i så fald vil jeg mene ja, så skal du bruge pioneers da den er designet til at fungere med deres receivere ;) - men kan tage fejl?...
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 22:12
Evt. kan du købe et access point.

Det kunne i hvert fald være en løsning, hvis du har mere udstyr i nærheden der alligevel skal på nettet Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu