|
Pioneer VSX-923-K |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2014 kl. 12:06 |
Hejsa
Efter at min VSX-921 stod af i aftes i røg og damp leder jeg efter en ny forstærker. Den var begyndt at have sine særheder efter 3 år. Jeg har kig på VSX-923-K selvom jeg kun har en 5.1 opstilling pt. men den skal udvides til efteråret(Til 7.1) plus en UHD TV hvis konen tillader det. Nogen der har erfaringer med denne model? |
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med den større 1021, som er til salg her i forum?
|
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Hej Kampus, tak for input.
Jeg kan ikke se at den skulle på nogen måde være bedre. 923 har hdmi i fronten. 923 har større output. 923 har 7.2 ch. 1021 har 7.1 flere hdmi selvom jeg kun har brug for 4 stk. Men der er sikkert noget jeg har overset. Redigeret af Ashanti - 05-Juli-2014 kl. 14:56 |
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Hvis du påtænker at få UHD inden for nærmeste fremtid, så vær forberedt på at den reciever du kigger på her ikke understøtter hverken HDMI 2.0 eller HDCP 2.2. Det betyder i praksis at den næppe vil være kompatibel med kommercielt tilgængeligt 4k indhold. - Dvs billedet skal uden om recieveren og det skal være en ekstra HDMI 1.4 udgang på 4k afspilleren hvis du vil have glæde af HD lyd eller dolby digital+. |
|
![]() |
|
Tak dpny
Jeg vil lede efter en der understøtter det. |
|
Samsung UE55D8005
|
![]() |
|
Det bliver nok denne model
VSX-924-K 7.2-kanals AV-receiver med HDMI 2.0, Ultra HD 4K-opskalering/-pass-through, DSD-afspilning, subwoofer-EQ, Spotify Connect, indbygget AVNavigator og Bluetooth (sort) |
|
Samsung UE55D8005
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Den ville jeg ikke turde købe. Jeg kan ikke se på Pioneers hjemmeside at den har HDCP 2.2. Efter hvad jeg kan finde ud af er HDMI 2.0 uden HDCP 2.2 tæt ved værdiløst, da kommercielt 4k indhold vil blive kodet/krypteret med HDCP 2.2 og da HDCP 2.2 ikke automatisk følger med i HDMI 2.0. Så med mindre du kan få bekræftet at den har det ville jeg holde mig væk.
Redigeret af dpny - 05-Juli-2014 kl. 15:15 |
|
![]() |
|
Det er vist en jungle at rode rundt i.
Jeg vil undersøge det nærmere...takker |
|
Samsung UE55D8005
|
![]() |
|
Onkyo TX-NR636 er 7.2 AV-receiver pakket med teknologier som HDMI 4K/60 Hz, HDCP 2.2 Copy Protection, Bluetooth og indbygget Wi-Fi.
Jeg har aldrig ejet en Onkyo.. Jeg går lidt ned i watt output men det er ikke et problem. Ingen Airplay...men jeg ejer ingen Apple ting...ingen problem. Redigeret af Ashanti - 05-Juli-2014 kl. 15:30 |
|
Samsung UE55D8005
|
![]() |
|
Ja som du kan se er der pt næsten ingen ting at vælge imellem. De to muligheder er stort set en Onkyo eller at acceptere at 4k video indhold, der kommer fra en afspiller uden for TVet, skal sendes direkte til TVet og med en separat forbindelse fra afspilleren til receiveren, til lyden.
|
|
![]() |
|
Jeg har været igennem diverse test sider.
Den eneste minus ved denne er ingen airplay. Så jeg vil gå efter denne hvis der ikke dukker andet op. Det bliver først efter sommerferien den bliver købt. |
|
Samsung UE55D8005
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
Køb da den der 1021. Super køb for 1500 :)
Ups nå ja jeg er jo sælgeren |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |