|
Pioneer VSX-930 WIFI - ELENDIGT. SJUSK. |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | ||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
det er vist næsten alle fabrikanter der ikke kan det, mener jeg prøv som Kampus siger flyt den lidt ud i lyset så antennerne kan stå som tiltænkt.
|
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Ingen af disse kabler støjer i wifi frekvenserne. Ingen af kablerne burde støje overhovedet på nogen frekvenser! Klaus |
||
![]() |
||
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
|
Jeg prøve med chanalyzer nu fra en bærbar ved receieren - vender tilbage om få minutter :) |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det kan jo ikke nytte noget at købe noget med antenne på, og så stoppe det ned i et møbel hvor antennerne ikke er fri og lodrette.
|
||
![]() |
||
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
|
Receiveren står i et åbent tv-møbel, 5-6 meter fra AP.
Chanalyzer viser ikke noget nævneværdig støj, men fortæller lidt om signalstyrker: Signalstyrken til AP1 = -50dBm (som er den aktuelle forbundet) Signalstyrken til AP2 = -59dBm Der er ingen anden trafik på de aktuele frekvenser: AP1 bruger 36,40,44,48 AP2 bruger 52,56,60,64 Generelt er der intet på mit 5Ghz bånd der generer - har en enkelt nabo som bruger 116,120,124 & 128 Det fåes ikke super meget bedre til daglig brug. Jeg arbejder lidt videre med chanalyzer og holder tråden opdateret. Redigeret af nifo - 12-December-2015 kl. 13:37 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Prøv at stille den ovenpå møblet, så antennerne er fri og lodrette!
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Det kan jo også være at den er defekt.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
Det er tydeligt med airplay er den afbryder ved første pakketab. Så hvis vi snakker defekt tænker jeg der er en buffer i der ikke virker. Det tror jeg ikke er tilfældet, medmindre andre herinde der har pioneer med indbygget wifi kan fortælle en anden historie? |
||
![]() |
||
|
Ping statistics for 10.10.10.71: Packets: Sent = 2500, Received = 2499, Lost = 1 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 1ms, Maximum = 697ms, Average = 3ms Control-Break Da den ENE pakke røg mistede airplay forbindelsen. Det lugter af manglene buffer / cache - og det er simpelthen så elendigt af pioneer i mine øjne. Jeg kunne godt bruge en weekend på at flytte rundt på receiveren, men: 1 - Den skal jo ende med at stå hvor den gør uanset 2 - Som det fremgår af ovenstående så er der jo reelt ikke et trådløst problem - så lille et pakketab er mere end normalt. De SKAL den simpelthen kunne tackle. Redigeret af nifo - 12-December-2015 kl. 14:34 |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Køb sådan en her og et kabel i receiver.
http://www.pricerunner.dk/pl/272-2864503/Access-Point-til-traadloese-netvaerk/TP-link-TL-WA850RE-Sammenlign-Priser |
||
![]() |
||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
|
Vrøvl han skulle hellere bruge 80 kr på en netværkskabel og en halv time med hammer og kabelsøm
![]() |
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
|
Jeg hafr heller ikke de bedste erfaringer med Pioneer receiver og airplay.
Min søn har og her kunne vi ikke få Airplay til at virke. Iphone/Ipad ville ikke se den på netværket. Havde fat i Pioneer support og de kunne være routeren og alt muligt andet. Men da de også ville streame film, blev der købt et Aplee TV og så kunne Iphone/Ipad se Apple TV'et. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |