|
Pioneer VSX-930 WIFI - ELENDIGT. SJUSK. |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |||
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Min ATV3 virker fint :) Samme problem på 2,4ghz. Problemet er jo er min wireless dækning er fremragende, men at en eneste pakketb er nok til at vælte airplay - og en pakke en sjælden gang kan man ikke undgå på wifi. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:01 |
|||
![]() |
|||
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
||
Jeg sælger ikke med tab - fik den på black friday. Jeg brokker mig primært for at advare andre potentielle købere. Og signal er der jo masser af - læs tråden igennem igen... Men dermed siger du også at pioneers airplay ikke kan lade sig gøre |
|||
![]() |
|||
||
Min test viser at airplay spiller frem til første gang der er udfald på wifi. Det lugter langt væk af manglene buffer. Min ATV3 (som døde) havde aldrig problemer ej heller har mine 4 chromecast. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:01 |
|||
![]() |
|||
truntemus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
||
awwwwwwwweeeee!!!!soooome! After months of battling this one. It is finally working now. I disabled P2P Blocking Action and its is working fine now. Thank you thank you! you're tha man!!
Dette indlæg fandt jeg fra en bruger på https://community.spiceworks.com/topic/781616-airplay-on-cisco-wlc-2504-connection-drops Har du prøvet og disable p2p blocking |
|||
![]() |
|||
||
Ja, jeg kan også google ;) (men tak) |
|||
![]() |
|||
truntemus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
||
hvad fanden er det for et svar at komme med når man bare prøver og hjælpe
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Du bliver nok aldrig glad for din receiver.
Desværre betyder få øre ofte meget når man konstruerer ting. Det lyder ikke af meget men i de styk antal der bliver produceret er det mange penge. Og moderne recievere kan så meget at der er sparet på alt. Det gælder også lyden. Få den solgt og find en anden der virker. Heldigvis kan du sælge uden tab. |
|||
![]() |
|||
||
Der er smiley og en tak? |
|||
![]() |
|||
||
Det ender det nok med - forslag er velkomne budget max 10k :) |
|||
![]() |
|||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
||
Hvem bruger også airplay det lyder jo super ringe alle de famge jeg har lyttet det :)
Hilsen jonas bojer |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |