recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-930 WIFI - ELENDIGT. SJUSK.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX-930 WIFI - ELENDIGT. SJUSK.

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 23:47
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af nifo nifo skrev:

Spot on :)

Har du kørt aiplay på andre enheder før?

Har du prøvet om du kan tvinge den ned på 2,4GHz?

Klaus

Min ATV3 virker fint :)

Samme problem på 2,4ghz.

Problemet er jo er min wireless dækning er fremragende, men at en eneste pakketb er nok til at vælte airplay - og en pakke en sjælden gang kan man ikke undgå på wifi.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 23:49
.

Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:01
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 23:50
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Du gør det lidt svært.

Du kunne let løse problemet med chromecast eller wifi extender. Men du vil hellere brokke dig og lave målinger.

Næste gang du køber noget bør du sørge for at kunne returnere produktet hvis det ikke lever op til dine krav.

Og hold dig fra Pioneer i fremtiden.

Ahrm Mufti vågn nu op Pinch
de løsningsforslag har allerede været på bordet Wink

Jeg er lysvågen.

Jeg skriver jo netop at Nifo ikke vil lytte til løsninger, men kun er interesseret i at brokke sig.

Lige nu overvejer han at sælge med tab i stedet for at bruge 300,- på en løsning.

Recieveren er åbenbart kun en uge gammel. Forhandleren burde løse problemet eller tage den retur.

Måske er der bare ikke signal hvor recieveren står. Det ved vi ikke.

Nogle ting kan bare ikke lade sig gøre og så må man kigge på alternativ løsning i stedet for at være stejl.

En audi vinder aldrig et formel 1 løb. Men derfor kan det jo være en udmærket bil.

Jeg sælger ikke med tab - fik den på black friday.

Jeg brokker mig primært for at advare andre potentielle købere.

Og signal er der jo masser af - læs tråden igennem igen...

Men dermed siger du også at pioneers airplay ikke kan lade sig gøre
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af Tweaky Tweaky skrev:

Og du har selvfølgelig sikret at Multicast er enabled på routeren ?

Og du har selvfølgelig prøvet med en anden routeren inden du beskylder Pioneer for sjusk ? (Google AirPlay og Cisco, og problemerne vælter frem)

Min test viser at airplay spiller frem til første gang der er udfald på wifi. Det lugter langt væk af manglene buffer. Min ATV3 (som døde) havde aldrig problemer ej heller har mine 4 chromecast.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 23:52
.

Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:01
Til top
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 00:08
awwwwwwwweeeee!!!!soooome! After months of battling this one. It is finally working now. I disabled P2P Blocking Action and its is working fine now. Thank you thank you! you're tha man!!

Dette indlæg fandt jeg fra en bruger på
https://community.spiceworks.com/topic/781616-airplay-on-cisco-wlc-2504-connection-drops

Har du prøvet og disable p2p blocking

Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 01:15
Oprindeligt skrevet af truntemus truntemus skrev:

awwwwwwwweeeee!!!!soooome! After months of battling this one. It is finally working now. I disabled P2P Blocking Action and its is working fine now. Thank you thank you! you're tha man!!

Dette indlæg fandt jeg fra en bruger på
https://community.spiceworks.com/topic/781616-airplay-on-cisco-wlc-2504-connection-drops

Har du prøvet og disable p2p blocking

Ja, jeg kan også google ;) (men tak)
Til top
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 07:49
hvad fanden er det for et svar at komme med når man bare prøver og hjælpe
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 08:01
Du bliver nok aldrig glad for din receiver.

Desværre betyder få øre ofte meget når man konstruerer ting. Det lyder ikke af meget men i de styk antal der bliver produceret er det mange penge.

Og moderne recievere kan så meget at der er sparet på alt. Det gælder også lyden.

Få den solgt og find en anden der virker. Heldigvis kan du sælge uden tab.
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 08:32
Oprindeligt skrevet af truntemus truntemus skrev:

hvad fanden er det for et svar at komme med når man bare prøver og hjælpe

Der er smiley og en tak?

Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 08:33

Du bliver nok aldrig glad for din receiver.

Desværre betyder få øre ofte meget når man konstruerer ting. Det lyder ikke af meget men i de styk antal der bliver produceret er det mange penge.

Og moderne recievere kan så meget at der er sparet på alt. Det gælder også lyden.

Få den solgt og find en anden der virker. Heldigvis kan du sælge uden tab.

Det ender det nok med - forslag er velkomne budget max 10k :)
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 09:12
Hvem bruger også airplay det lyder jo super ringe alle de famge jeg har lyttet det :)

Hilsen jonas bojer
Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu