recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-930 WIFI - ELENDIGT. SJUSK.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX-930 WIFI - ELENDIGT. SJUSK.

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 09:33
Det var mere din kommentar om at " jeg kan også Google", det kunne jo være at du ikke havde set lige netop det indlæg jeg sendte til dig. Men det er sgu da sidste gang jeg gider og hjælpe dig så. Smid et kabel i din receiver så er problemet overstået.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 09:48
@Jonas

Jeg bruger kun AirPlay i dag.

Efter timers AB test konkluderede jeg at det var umuligt at høre forskel min CD afspiller og Apple lossless.

Måske er mine ører bare ikke gode nok. Jeg har prøvet en del test med komprimeret og ikke komprimeret musik. Her kan jeg godt høre forskel.

Kejserens nye klæder?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 10:36
.

Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:02
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af nifo nifo skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Du bliver nok aldrig glad for din receiver.

Desværre betyder få øre ofte meget når man konstruerer ting. Det lyder ikke af meget men i de styk antal der bliver produceret er det mange penge.

Og moderne recievere kan så meget at der er sparet på alt. Det gælder også lyden.

Få den solgt og find en anden der virker. Heldigvis kan du sælge uden tab.

Det ender det nok med - forslag er velkomne budget max 10k :)

Yamaha?

M.v.h.

Gerne mere specifik :)

Hvad med en Marantz SR7010?

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 20:29
Skulle jeg købe nyt, blev det Marantz 7010, som flere gange annonceres til ca 10k . Den har så også Spotify connect, som på den lange bane kan være en gevinst . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 01:43
.

Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:04
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 18:54
Jeg har haft Sony i mange år - synes det lugter af retur :(
Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu