|
Pioneer VSX-930 WIFI - ELENDIGT. SJUSK. |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |||
truntemus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det var mere din kommentar om at " jeg kan også Google", det kunne jo være at du ikke havde set lige netop det indlæg jeg sendte til dig. Men det er sgu da sidste gang jeg gider og hjælpe dig så. Smid et kabel i din receiver så er problemet overstået.
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
@Jonas
Jeg bruger kun AirPlay i dag. Efter timers AB test konkluderede jeg at det var umuligt at høre forskel min CD afspiller og Apple lossless. Måske er mine ører bare ikke gode nok. Jeg har prøvet en del test med komprimeret og ikke komprimeret musik. Her kan jeg godt høre forskel. Kejserens nye klæder? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:02 |
|||
![]() |
|||
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
||
Gerne mere specifik :) Hvad med en Marantz SR7010? |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Skulle jeg købe nyt, blev det Marantz 7010, som flere gange annonceres til ca 10k . Den har så også Spotify connect, som på den lange bane kan være en gevinst . . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:04 |
|||
![]() |
|||
nifo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
||
Jeg har haft Sony i mange år - synes det lugter af retur :(
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |