|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() Sendt: 07-Juni-2009 kl. 21:23 |
Jeg har en Pioneer VSX-D514 i sølv stående som jeg ikke bruger og vil derfor sætte den til salg. Hvad kan jeg forvente at få for den, hvad er en fair pris? Lidt data fra Pioneers hjemmeside. Dolby Digital: Yes Power output per channel: 100 W Pioneer Hybrid Amplification: Yes http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/VSX-D514-S/index. html |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
alt mellem 800 og 1500. |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Ok, så tror jeg at jeg prøver at smide den på QXL med en mindstepris på 500,- kr. Tak for svaret |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |