|
Pioneer VSX-S300 intet tv signal |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2013 kl. 12:45 |
Goddag d'herre
Jeg har lige et problem som jeg skal hører jer om, inden jeg kontakter Pioneer - har en idé om i er bedre rustet til at svare :) Jeg har netop anskaffet mig en Pioneer VSX-S300 fra en salgstråd her i forummet. Jeg har sat den til mit nuværende LG 50PS8000 med HDMI, og sat min Xbox, HTPC og apple TV til receiveren med HDMI. TV'et kan se at HDMI stikket er aktivt når forstærkeren er tændt, men den skriver "intet signal" uanset hvilken source jeg vælger på forstærkeren. Forstærkeren giver imidlertidigt en indikation på at der er signal på HDMI porten fra de forskellige devices, med et lille [HDMI] lys på OSD. Lyden fra radioen virker uden problemer. Jeg har prøvet at aktivere HDMI control og deaktivere det. Jeg har resat forstærkeren til fabriksinstillinger, men intet har hjulpet. Kan det have noget at gøre med at mit Tv's HDMI er 1.3 og forstærkeren har HDMI 1.4? Jeg har prøvet med 2 forskellige HDMI kabler til TV'et og i to forskellige porte - det samme med de forskellige devices. TV'et fungere fint med Xbox, apple TV og HTPC ved direkte forbindelse. Håber der er en der kan give mig en ide til hvad jeg skal gøre? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og HDMI OUT er sat til TV?
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Ja!
og manualen er læst fra start til slut. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvad med menu fra reciever op på TV?
|
|
![]() |
|
Det kan jeg ikke tjekke, da jeg ikke har et analog kabel som skal bruges til det, men man burde kunne gøre det uden, har jeg læst mig til
|
|
![]() |
|
Nix! OSD fra reciever til TV går via HDMI. Hvis ikke du kan se menuen, så er enten dit HDMI kabel defekt, monteret forkert, eller reciever er i udu
|
|
![]() |
|
Kampus, nej, der står klart og tydeligt i manualen at for at benytte OSD på TV'et skal det connectes med et analog kabel.
http://docs.pioneer.eu/Manuals/VSX_S300_K_VSXS300Ken_manual/?Page=1 se side 13 |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Sådan virker det ikke på denne pioneer.
Se den danske brugsanvisning side 13. http://www.pioneer.eu/eur/products/42/98/VSX-S300/media.html |
|
![]() |
|
PAS! |
|
![]() |
|
Nu har jeg lige testet på mit nyere sharp TV, og der virker det fint. Der burde da ikke være kombatibilitetsproblemer mellem hdmi 1.3 og 1.4, vel?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
Ikke andet end at 1.4 kan køre som 1.3, og at 1.4 kan bruges til ARC, det kan 1.3 ikke.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Hvorfor i alverden kan jeg så ikke få signal op på skærmen? Det er der ikke nogen logisk forklaring på??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |