recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-S300 intet tv signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX-S300 intet tv signal

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX-S300 intet tv signal
    Sendt: 19-November-2013 kl. 12:45
Goddag d'herre

Jeg har lige et problem som jeg skal hører jer om, inden jeg kontakter Pioneer - har en idé om i er bedre rustet til at svare :)

Jeg har netop anskaffet mig en Pioneer VSX-S300 fra en salgstråd her i forummet. Jeg har sat den til mit nuværende LG 50PS8000 med HDMI, og sat min Xbox, HTPC og apple TV til receiveren med HDMI.

TV'et kan se at HDMI stikket er aktivt når forstærkeren er tændt, men den skriver "intet signal" uanset hvilken source jeg vælger på forstærkeren.
Forstærkeren giver imidlertidigt en indikation på at der er signal på HDMI porten fra de forskellige devices, med et lille [HDMI] lys på OSD.

Lyden fra radioen virker uden problemer.
Jeg har prøvet at aktivere HDMI control og deaktivere det.
Jeg har resat forstærkeren til fabriksinstillinger, men intet har hjulpet.

Kan det have noget at gøre med at mit Tv's HDMI er 1.3 og forstærkeren har HDMI 1.4?

Jeg har prøvet med 2 forskellige HDMI kabler til TV'et og i to forskellige porte - det samme med de forskellige devices.

TV'et fungere fint med Xbox, apple TV og HTPC ved direkte forbindelse.

Håber der er en der kan give mig en ide til hvad jeg skal gøre?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 13:02
Og HDMI OUT er sat til TV?
Til top
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 13:03
Ja!
og manualen er læst fra start til slut.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 13:06
Hvad med menu fra reciever op på TV?
Til top
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 13:35
Det kan jeg ikke tjekke, da jeg ikke har et analog kabel som skal bruges til det, men man burde kunne gøre det uden, har jeg læst mig til
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 15:02
Nix! OSD fra reciever til TV går via HDMI. Hvis ikke du kan se menuen, så er enten dit HDMI kabel defekt, monteret forkert, eller reciever er i udu
Til top
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 15:46
Kampus, nej, der står klart og tydeligt i manualen at for at benytte OSD på TV'et skal det connectes med et analog kabel.

http://docs.pioneer.eu/Manuals/VSX_S300_K_VSXS300Ken_manual/?Page=1

se side 13
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 15:49
Sådan virker det ikke på denne pioneer.
Se den danske brugsanvisning side 13.
http://www.pioneer.eu/eur/products/42/98/VSX-S300/media.html
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Sådan virker det ikke på denne pioneer.
Se den danske brugsanvisning side 13.
http://www.pioneer.eu/eur/products/42/98/VSX-S300/media.html

PAS!
Til top
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 16:56
Nu har jeg lige testet på mit nyere sharp TV, og der virker det fint. Der burde da ikke være kombatibilitetsproblemer mellem hdmi 1.3 og 1.4, vel?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 17:07

Ikke andet end at 1.4 kan køre som 1.3, og at 1.4 kan bruges til ARC, det kan 1.3 ikke.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 19:59
Hvorfor i alverden kan jeg så ikke få signal op på skærmen? Det er der ikke nogen logisk forklaring på??
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu