|
Pioneer VSX-S300 intet tv signal |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Indgangen på dit tv er måske defekt? Klaus |
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
KlausDM, nej, har prøvet 2 forskellige indgange, 2 forskellige kabler + begge indgange og kabler virker med xbox, appletv og HTPC.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hej.
Du skal bruge den udgang på din reciver der hedder video out, og tilslutte den til dit tv. Prøv at læse side 13 igen. Jeg har fået det til at virke på en Sony Tv. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
Det er signal generelt der mangles, ikke bare OSD, som er via Composite udgangen.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
nesager, det er gjort. Somsagt så har jeg fået den til at virke på mit nyere sharp TV.
Jeg tror det må være mit LG tv der er noget "galt" med...
|
|
![]() |
|
Oh my fucking god!
I får lige en opdatering - mest for at jeg selv kan lufte lidt ud. Jeg har lige kontaktet LG for at finde ud af om de kunne hjælpe mig, her fik jeg fat i Knud-Erik, som fortalte mig at det var pga. alderen på TV'et. Jeg fortalte ham så at min Xbox 360, Apple TV og mediacenter kører fint på det, og at HDMI 1.4 jo er bagudkompatibelt. Han siger så, jamen det er derfor - HDMI 1.4 kører med lyd og det gør HDMI 1.3 ikke. Jeg troede ikke mine egne ører og sagde til ham at det jo var forkert, fordi både min xbox og apple tv kører fint med lyd. - hans svar var til det: "Jamen så ved jeg det jo ikke!" Jeg lyver ikke når jeg siger samtalen ikke var længere end det - magen til lorte service skal man da lede længe efter!
|
|
![]() |
|
Nu tog jeg den så på chatten med LG, og her siger de at TV'et skal have ARC funktion for at virke med receiveren - men hvis jeg har slået ARC fra på receiveren, så burde det vil være ligegyldigt? Eller er det mig der tager fejl?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19845 |
ARC er kun at lyden kører fra tv til receiver.
Chatter du med dem,skal du forklare dem at dine ting er sat til receiveren og kun skal sende billedet videre til fjernsynet. Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
ARC er ikke nødvendig for at få signal fra enheder tilsluttet Reciver, det er nødvendigt for at få lyd fra TV til Reciver i kablet. (HDMI 1.4) 1.4 også påkrævet til 3D.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
KlausDM, det gjorde jeg skam også, men så sluttede de samtalen med et: "Det er hvad jeg kan gøre for dig"
|
|
![]() |
|
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
LG support er elendigt. Har ligefrem ondt af de stakkels mennesker der tager telefonen for dem. De kan satme ikke have fået meget undervisning. Her er hjemmesiden og en telefon, mere er der ikke brug for... Har selv haft en lignende oplevelse med dem. Endte med at jeg fik bedre support hos Bilkas chatsupport hvor TV'et var købt. Hvad sker der lige for det?
|
|
LG 47LM620T, Pioneer VSX-922K, 4x Cerwin-Vega! V-5M, 1x Cerwin-Vega! V-5C, 1x Cerwin-Vega! LW-12X
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |