|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
MartinPedersen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 11-Juni-2009 kl. 21:09 |
||
Hejsa er rimelig ny her inde.. Har lige et par hurtigt spørgsmål som jeg håber nogle kan hjælpe mig med.. Hvis jeg sku ud og kigge på nyt tv i dag kan det så lade sig gøre og købe et pioneer 50" ? plastma? eller er de helt umulige og skaffe? og hvor kan de skaffes til fornuftige priser... Samt er det bedre en de nye samsung led tv og dem med en syg kontrast op til 2 mil.. ? og skal jo self være den pioneer med mpeg 4 gen 9 mener jeg det er.. |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Du kan evt. prøve www.kt-radio.dk som for nyligt havde tilbud på Pioneer, og så vidt jeg husker også havde 50".
|
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
MartinPedersen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
||
Shit det hurtig svar her inde da.. har lige oprettet indlæg :D hehe Tak skyum vil prøve og kigge nærmer på.. Noget du kan anbefale sådan et pioneer sys alle snakker om dem. men er blevet meget i tvivl mår man ser mange af de nye led tv. |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Et pioneer er klart bedre, hvis man gerne vil have et naturligt billede som instruktøren gerne vil vise. alternativ en panasonic v10.
en samsung led viser et helt andet billede og kan ikke rigtig sammenlignes med et pioneer. prøv og ring til sparshop.dk |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hvis du er heldig, hurtig og beslutsom http://www.sparshop.dk/lcd_plasma_tv/pioneer/pioneer_pdplx50 90h_905_da.html |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvordan mener du med helt andet billede.... sys de samsung jeg har set er meget computeragtige.. meget skarpe linjer og vildt meget kontrast næsten så man får ondt i øjnene :( hvis du forstår næsten så det bliver unaturligt |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Jeg har haft meget forskelligt, Bla. Harman Kardon, Denon, Onkyo, B&O, Panasonic,Sony og Phillips, og det jeg har nu er absolut og helt uden tvivl det bedste jeg har haft, både på billede og på lydsiden. |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok jamen det lyder da overbevisenden.... kan det svare sig og købe et brugt? hvis de til og finde.. eller kan det hurtig blive noget rod. Her tænker jeg på hvis det har brandt utrolig mange timer osv. |
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Pioneer er stadigvæk det bedste Tv du får idag, hvis vi snakker billedkvalitet. Alt det der med 2 Millioner i kontrast, er rent salgsgas fra Samsung, men af et LED (Som iøvrigt stadigvæk bare er et LCD-Tv med en differentiel baggrundsbelysning), er den generelle kontrast dog rigtig god, men ikke på Pioneer's niveau. Et Samsung LED er attraktivt på mange andre områder, men hvis billedet kommer i første række, er Pioneer vejen frem. Evt kan du se på Samsung's B850 Plasma, som kombinerer fortrinlig billedkvalitet, bedre end LED-modellerne, og på nogle områder eftersigende på Pioneer's niveau, sammen med alle de andre lækre ting som Samsung kan tilbyde. |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
netop unaturlig nogen kan lide, jeg kan bestemt ikke. LCD er jo også lidt computeragtige. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har aldrig set en bluray skive på et pioneer. derfor mit spørgsmål. men det bliver vel også pænt sort ? og flotte faver. men det er vel et bløder billede? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ok lyder intersant.. jeg er dog personligt ik skide vild med samsung, har et sony nu men sys sku billedet er lidt fesent.... sys samsungs fjernbetjeninger samt selve tvet lugter for meget af billigt plastik:( de nye led vi ser i butikkerne i dag er blevet lidt bedre men sys stadig ik det helt så lækkert som hvis man ser pioneers... sådan noget kan også tilbage holde mig lidt |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |