recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Piraterne er løs igen.........
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPiraterne er løs igen.........

Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2011 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Har lige checket - jepBig smile
Så er den snart fremme.Tongue
Nu må de godt sende min. Der var bare fejl på min betaling, da jeg for nylig fik nyt Dankort. Og selvfølgelig glemt at ændre det lige på den ordre.Embarrassed Men de er heldigvis igang med at sende.
Det bliver en god uge vi kommer ind i.
Øv, jeg kan du huske, at du bestilte den samme dag som jeg Flemming, men okay - det er jo fair nok omkring din betalingEmbarrassed
Jamen, den kommer såmænd nok samme dag alligevel.Smile
Det håber jeg på FlemmingTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2009
Point: 116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 04:56
Hvordan fungerer det blu-ray fra amozon.co.uk? Har selv kun bestilt fra play.com hvor der hverken skal betales fragt eller noget som helst medmindre det bliver taget i tolden.
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 07:59
Er der nogen af jer herinde der har bestilt den nye Pirates of the Caribbean i 3D fra UK? I så fald må I meget gerne skrive herinde om den har DK tekst. På forhånd tak og rigtig god søndag til alle! Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af kasper-n kasper-n skrev:

Hvordan fungerer det blu-ray fra amozon.co.uk? Har selv kun bestilt fra play.com hvor der hverken skal betales fragt eller noget som helst medmindre det bliver taget i tolden.
Når du bestiller fra amazon, så sender de fra UK. Så der kommer intet oveni af moms/told. Du betaler lidt i porto, med mindre du køber for over 22-23£. Jeg kan ikke helt huske grænsen. Men det kommer man jo hurtigt over.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:

Er der nogen af jer herinde der har bestilt den nye Pirates of the Caribbean i 3D fra UK? I så fald må I meget gerne skrive herinde om den har DK tekst. På forhånd tak og rigtig god søndag til alle! Smile
Jeg har bestilt den i 3D. Og den skulle have dk tekst på. Det er bekræftet, på både 2D og dvd udgaverne. 
Jeg kan godt bekræfte den, når den kommer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af kasper-n kasper-n skrev:

Hos amazon.co.uk bliver differencen mellem dansk told og britisk VAT lagt til ordren. I tilfældet med Pirates 4 bliver det £0,62 ekstra, så varens pris ender på £15,61. Hvis du vil slippe for at skulle tilføje varen til kurven for at se hvad differencen andrager, kan du gange prisen på varen med 1.042. 14,99 x 1,042 = 15,62.

Hvis du køber for mere end £25 er der gratis fragt, hvis du vælger denne løsning. Det kan tage et par dage længere at få varen, men ofte er der ingen forskel i leveringstiden. Nogle har dog oplevet at der er gratis fragt under £25. Ellers koster fragten £2,35.

Der er ikke risiko for told når du køber fra selve amazon.co.uk. Problemet kan opstå når/hvis man køber fra en privat sælger.

Edit: Husk i øvrigt at betale i Pund; ikke i danske kroner. Det er en anelse billigere på den måde.

Redigeret af kaizer - 11-September-2011 kl. 10:24
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Marts-2006
Point: 142
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 11:08
Som de andre skriver kommer der ikke told på når du køber direkte fra Amazon.co.uk, men momsen omregnes til dansk moms (EU regler). Lige så snart en køber kommer fra et andet EU land end Storbritanien overgår ordren til Amazon EU, som er indregistreret i Luxembourg, så handelen er 100% indenfor EU's toldområde og derfor kommer der ikke hverken told eller ekstra moms på, når først du har betalt og pakken er afsendt.

Derudover er Amazon begyndt at bruge en hurtig postservice. De sidste gange jeg har købt, har pakken taget to hverdage fra afsendelse til ankomst. Det er superb service og dejligt at vide :)

Jeg er holdt op med at købe hos Play.com, da jeg fik den første told-opkrævning - gider ikke betale PostDanmarks toldgebyr, straftold og moms.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 12:16
For øvrigt er der netop kommet en review af filmen hos AV Forums:

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 12:30

Det lyder da positivt, i forhold til anmelderes mening.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 12:35

Det lyder da positivt, i forhold til anmelderes mening.
Jovist - og alt andet lige, så er oplevelsen af filmen jo individuel - så måske synes du endnu bedre om filmen FlemmingTongue
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 12:47

Jovist - og alt andet lige, så er oplevelsen af filmen jo individuel - så måske synes du endnu bedre om filmen FlemmingTongue
Jamen, jeg tror da jeg godt kan lide filmen. Jeg synes Johnny Depp, gør det skidegodt i disse film. Så det skal nok blive godt.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 13:08

Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:

Jeg har bestilt den i 3D. Og den skulle have dk tekst på. Det er bekræftet, på både 2D og dvd udgaverne. 
Jeg kan godt bekræfte den, når den kommer.
Tak Flemming - det må du meget gerne gøre! Wink
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu