|
pirats of the Caribian med danske subs |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2013 kl. 21:17 |
|
Jeg har ledt efter en boxs med alle 4 film, hvor der er danske subs. Men har ikke kunne finde nogen. Er det fordi den ikke findes eller har jeg bare været en klovn til at søge? Håber I kan hjælpe
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Værsgo'. Det tog mig to min
![]() |
||
![]() |
||
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
|
pinligt for mig:) Havde kun søgt på amazon. Jeg skylder en kvajebajer
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
|
20 sekunder på google
![]() |
||
allan
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
|
Lidt spøjst at lede efter film med danske tekster på Amazon... |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
http://mcdvd.dk/search?valuta=danish&x=-965&y=-243&searchstring=pirates&subtitles=Dansk&shops=65921791&status=2&disc=4
Du kan også bruge en side som denne til at søge. Den søger flere steder, og der kan vælges danske sub's i samme ombæring.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
|
Jeg ville nok starte med at kigge i en dansk online-butik... |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Hvorfor? Jeg kigger altid hos Amazon, da de tit er billigere. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |