recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pirats of the Caribian med danske subs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pirats of the Caribian med danske subs

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: pirats of the Caribian med danske subs
    Sendt: 18-Marts-2013 kl. 21:17
Jeg har ledt efter en boxs med alle 4 film, hvor der er danske subs. Men har ikke kunne finde nogen. Er det fordi den ikke findes eller har jeg bare været en klovn til at søge? Håber I kan hjælpeBig smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 21:20
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 21:22
pinligt for mig:) Havde kun søgt på amazon. Jeg skylder en kvajebajerWink
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af vonrask vonrask skrev:

Kunne huske da jeg skulle købe 1, 2, og 3, var de uden DK tekst fra UK. Så kiggede først Moviezoo og herefter CDON
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 22:45
allan

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 01:13

Lidt spøjst at lede efter film med danske tekster på Amazon...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Lidt spøjst at lede efter film med danske tekster på Amazon...
Næh, en stor del af EU udgivelserne ER med DK tekster. Det kniber bare lidt med at få oplysningerne på amazon, så her er der BDLive.dk som lister dem
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af jackyl jackyl skrev:

20 sekunder på google Tongue

Hvor vildt!!! Kan huske de første tre kostede i snit 170 kr pr stk lige efter udgivelsen. Den fjerde var noget billigere i elgiganten
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 11:23
http://mcdvd.dk/search?valuta=danish&x=-965&y=-243&searchstring=pirates&subtitles=Dansk&shops=65921791&status=2&disc=4

Du kan også bruge en side som denne til at søge. Den søger flere steder, og der kan vælges danske sub's i samme ombæring.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Næh, en stor del af EU udgivelserne ER med DK tekster. Det kniber bare lidt med at få oplysningerne på amazon, så her er der BDLive.dk som lister dem

Jeg ville nok starte med at kigge i en dansk online-butik...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 14:02

Hvorfor? Jeg kigger altid hos Amazon, da de tit er billigere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 14:15

Køber du mange film? Hvis ja, skulle du nok starte med udenlandske sider. amazon.co.uk og CDON er slet ikke til at komme uden om når man køber meget.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu