|
pirats of the Caribian med danske subs |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fordi danske butikker nok er mere tilbøjelige til at have udgivelser med danske undertekster... |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
|
Ja, jeg har over 3700 Blu-rays, dvd'er og HD DVD'er, så jeg køber mange film. Jeg regner så CDON for at være en dansk butik, i denne sammenhæng. De har trods alt en dansksproget hjemmeside, og det markeres tydeligt hvis der er tale om import (som gerne er fra Sverige). |
||
![]() |
||
|
Jeg kan ikke helt gennemskue, om I tager fis på mig, flemming og Kampus
![]() Tråden her handler om, at en bruger ikke kunne finde Pirates-filmene med danske undertekster. Selvfølgelig er det derfor en god idé, at starte med at kigge på danske online-butikker. Så kan det være fuldstændig ligegyldigt, hvor billig Amazon UK er, og at de nogle gange har film med dansk tekst. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
|
Jeg er godt klar over, at den er af Svensk oprindelse... Det synes jeg også, at jeg gad udtryk for. |
||
![]() |
||
|
Her i tråden handler det om at få Pirates-filmene med danske tekster. For hulen. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Det var dig selv, som spurgte, hvorfor OP havde kigget på Amazon, og så mente jeg, at det vel var fordi, at de er billigst, og tit har DK tekst på. Og jeg mener det også. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
|
Damn, i er nogle kværulanter Kampus og Flemming
![]() |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |