recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pirats of the Caribian med danske subs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pirats of the Caribian med danske subs

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Hvorfor? Jeg kigger altid hos Amazon, da de tit er billigere.

Fordi danske butikker nok er mere tilbøjelige til at have udgivelser med danske undertekster...
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Køber du mange film? Hvis ja, skulle du nok starte med udenlandske sider. amazon.co.uk og CDON er slet ikke til at komme uden om når man køber meget.

Ja, jeg har over 3700 Blu-rays, dvd'er og HD DVD'er, så jeg køber mange film.

Jeg regner så CDON for at være en dansk butik, i denne sammenhæng. De har trods alt en dansksproget hjemmeside, og det markeres tydeligt hvis der er tale om import (som gerne er fra Sverige).
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:46
Jeg kan ikke helt gennemskue, om I tager fis på mig, flemming og Kampus

Tråden her handler om, at en bruger ikke kunne finde Pirates-filmene med danske undertekster. Selvfølgelig er det derfor en god idé, at starte med at kigge på danske online-butikker.

Så kan det være fuldstændig ligegyldigt, hvor billig Amazon UK er, og at de nogle gange har film med dansk tekst.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Køber du mange film? Hvis ja, skulle du nok starte med udenlandske sider. amazon.co.uk og CDON er slet ikke til at komme uden om når man køber meget.

Ja, jeg har over 3700 Blu-rays, dvd'er og HD DVD'er, så jeg køber mange film.

Jeg regner så CDON for at være en dansk butik, i denne sammenhæng. De har trods alt en dansksproget hjemmeside, og det markeres tydeligt hvis der er tale om import (som gerne er fra Sverige).
Det er den så ikke...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:49

Jeg kan ikke helt gennemskue, om I tager fis på mig, flemming og Kampus

Tråden her handler om, at en bruger ikke kunne finde Pirates-filmene med danske undertekster. Selvfølgelig er det derfor en god idé, at starte med at kigge på danske online-butikker.

Så kan det være fuldstændig ligegyldigt, hvor billig Amazon UK er, og at de nogle gange har film med dansk tekst.
Der er ingen der tar' fis på nogen - tværtimod. Det drejer sig om hvor film er billigst, hernæst hvor der er danske tekster på
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:51

Det er den så ikke...

Jeg er godt klar over, at den er af Svensk oprindelse... Det synes jeg også, at jeg gad udtryk for.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 15:51

Der er ingen der tar' fis på nogen - tværtimod. Det drejer sig om hvor film er billigst, hernæst hvor der er danske tekster på

Her i tråden handler det om at få Pirates-filmene med danske tekster. For hulen.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 16:16

Her i tråden handler det om at få Pirates-filmene med danske tekster. For hulen.

Det var dig selv, som spurgte, hvorfor OP havde kigget på Amazon, og så mente jeg, at det vel var fordi, at de er billigst, og tit har DK tekst på. Og jeg mener det også.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 17:37

Det har du fuldstændig ret i Naiera! Men som en bonus gør vi bare opmærksom på hvilke steder den fåes billigst - MED danske tekster ;-)
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 803
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shiva Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 09:57
Damn, i er nogle kværulanter Kampus og Flemming LOL

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. WinkLOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. WinkLOL
Thumbs Up +1 LOL
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu