|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Larz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 14-April-2007 kl. 22:59 |
Hej alle Jeg har købt en LG 42PC1RR plasma skærm igennem fælles køb her på siden. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=773&zoneid=13 Men jeg har oplevet fejl med skærmen, der er en masse pixel fejl "hvide prikker" i hele højre side af skærmen. Og det blever bare værre og værre syntes jeg. Man kan rigtig se det på blå baggrund. se her => Så hvem skal jeg kontakte for at få det lavet, der står jo Incl. afhentning i forbindelse med reklamationer (2 år)? Redigeret af Larz - 15-April-2007 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Lars Kontakt forhandleren: Justbuyit http://www.justbuyit.dk/shop/external/images/htm_filer/konta kt.htm /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det, jeg vil prøve at kontakte dem. Har du hørt om andre der har haft lignende problem? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Nej, men jeg kan ikke forestille mig andet, end at LG tager det ind og reparerer det uden videre. Den slags skal ikke være i billedet. (Det er forhandleren du skal kontakte, men det er nok LG der tager over derfra) /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er der gået over et måned, og det er stadigvæk ikke lavet. Er der ikke en tidsfrist på hvor lang tid der må gå? Der er jo champion league finale på onsdag øv :( |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Det lyder lidt tyndt-og mærkeligt. Har en kollega som flere gange har haft sit LG til rep. hos samme forhandler.......hver gang har han fået det temmelig hurtigt igen.
Har du prøvet at rykke ham for det? lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg har prøvet at ringe. det er powermillservice der står for rep. ikke justbuyit. Hver gang jeg ringer "har ringet en gang om ugen" siger de at de har bestilt et nyt print og vil prøve at sætte det i for at se om det hjælper. Det er så det 3 print eller mere de prøver! jeg tror ikke helt de ved hvad der er galt med det. Redigeret af Larz - 21-Maj-2007 kl. 19:14 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Så må du skrue bissen på. Jeg har altså klart forstået på min kollega,at alt hans Kom.foregår dirkte med ham fra Justbuyit Giv dem en begrænset tidsfrist,og forlang en passende kompensation når/hvis de ikke har fikset det inden udløb.Sys det lugter lidt af et nyt panel. lrev Redigeret af lrev - 21-Maj-2007 kl. 18:35 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Du kunne jo prøve at ringe til justbuyit næste gang og så må de rykke for det eller finde en løsning. En måned for at reparere, det er for længe efter min mening.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg fået mit tv tilbage "var selv nede og hente det" Tak for hjælpen alle sammen. |
|
![]() |
|
Neonode ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Heldigt du lige nåede det til CL |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |