recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 24>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Så du kræver at modtage en vare, der ikke har været hjemme hos andre, og samtidigt gør du brug af returretten.

Hvad skal Elgiganten gøre med de varer de får retur?


For et par måneder siden købte jeg en ret dyr computerskærm, hvor jeg ville se dens billede og tændt inden købet. Da ekspedienten åbnede for pakken, fortalte jeg ham straks, at varen havde være ude hos en anden kunde. Han svarede ikke. Jeg fandt andet indpakningen, der energi bedre dokumenterede det.
Jeg bad dog stadig om at se skærmen tændt. Der manglede også to ledninger ifølge medfølgende brugsanvisning. Skærmens billede var rigtig flot.
Jeg tjekkede prisen sammen med ekspedienten på internettet og jeg fik efter hans tjekt af deres avance både demorabat og nedsættelse, da en konkurrent havde en lavere pris.
Næste gang jeg var i butikken roste jeg sælgeren - fordi han ikke kun er en ekspedient, men en sælger, der ønsker at afslutte en handel. "Det er en super skærm, som du solgte mig, fortalte jeg ham. Tak, svarede han og skilte.

For mig betyder det ikke så meget, at varen har været ude, blot den er i orden. Faktisk glæder det mig, idet der er noget at handle om.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Dobbelt moral sku være dobbelt så godt


Sætningen fortæller ikke hvad du mener eller hentyder til. Vil du venligst forklare?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 10:15
OK. Altså du vil ikke ha noget andre har haft åbnet. Men andre skal ha det du ofte åbner og leverer tilbage?

Mvh Michael
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 10:25
Michael. Tak for svaret. Hvis du læser mit svar til Lundahl, vil du nok forstå, at du tager fejl.
Naturligvis har butikken også medregnet omkostningerne i forbindelse med konceptet returpolitik. Ingen taber noget ved min handel, og butikken er tilfreds med at få solgt returvaren.



Redigeret af bentpetersson - 03-Februar-2018 kl. 10:29
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 10:43
Skal vi holde os til emnet om eventuelt fejl på Paneler fra Lg 🙂
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Så du kræver at modtage en vare, der ikke har været hjemme hos andre, og samtidigt gør du brug af returretten.

Hvad skal Elgiganten gøre med de varer de får retur?


For et par måneder siden købte jeg en ret dyr computerskærm, hvor jeg ville se dens billede og tændt inden købet. Da ekspedienten åbnede for pakken, fortalte jeg ham straks, at varen havde være ude hos en anden kunde. Han svarede ikke. Jeg fandt andet indpakningen, der energi bedre dokumenterede det.
Jeg bad dog stadig om at se skærmen tændt. Der manglede også to ledninger ifølge medfølgende brugsanvisning. Skærmens billede var rigtig flot.
Jeg tjekkede prisen sammen med ekspedienten på internettet og jeg fik efter hans tjekt af deres avance både demorabat og nedsættelse, da en konkurrent havde en lavere pris.
Næste gang jeg var i butikken roste jeg sælgeren - fordi han ikke kun er en ekspedient, men en sælger, der ønsker at afslutte en handel. "Det er en super skærm, som du solgte mig, fortalte jeg ham. Tak, svarede han og skilte.

For mig betyder det ikke så meget, at varen har været ude, blot den er i orden. Faktisk glæder det mig, idet der er noget at handle om.

Jeg er ikke helt sikker på hvad der står. Købte du skærmen selvom den havde været solgt før?
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 10:50
Ja Kampus. Jeg købte skærmen.

Iøvrigt kommer vi ikke længere med tråden ved at beklage fejl, men derimod også om hvordan man undgår dem.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Ja Kampus. Jeg købte skærmen.

Iøvrigt kommer vi ikke længere med tråden ved at beklage fejl, men derimod også om hvordan man undgår dem.

Ok, så vil jeg ikke forstyrre mere i Kim’s tråd
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 11:16
Det sidste var nu ikke et svar til dig Kampus, men til kimols, idet man også selv har et ansvar ved køb, så fejl ikke først opdages, når tv et hænger derhjemme.
Hvor mange gange cirkulerer den samme fejl i form af returvaren. Eller producentens manglende fejlkontrol?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Det sidste var nu ikke et svar til dig Kampus, men til kimols, idet man også selv har et ansvar ved køb, så fejl ikke først opdages, når tv et hænger derhjemme.
Hvor mange gange cirkulerer den samme fejl i form af returvaren. Eller producentens manglende fejlkontrol?

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg tror bare ikke altid det er en mulighed, netop pga returretten, og mgl kontrol af returvaren
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 11:21
Til Bent.. Nu giver det mening.. Så trækker jeg mit ordsprog tilbage..

Go weekend
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2018 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Til Bent.. Nu giver det mening.. Så trækker jeg mit ordsprog tilbage..

Go weekend


Tak og i lige måde

..............
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1314151617 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu