Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
len61
Guld medlem
Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 13:23 |
Fnulder skrev:
McNiklas skrev:
låner lige lidt plads.... Hvad hvis man har sådan en forsikring og et tv der er 3-4 år gammel med pixel fejl?
|
Så er man dækket. | Det skal bare være snarligst efter man har opdaget en defekt, at den bliver rapporteret, og så står der formodentlig i policen ,hvad E-xtra police dækker (med småt Evt. bagside).
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's
|
 |
claus64
Guld medlem
Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 693
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 13:38 |
Radiomanden skrev:
Anderslund skrev:
Personligt synes jeg det er helt hen i vejret af fona!
|
De er så flinke hos FONA, men tro ikke på hvad de siger. Det er der sgu godt nok mange tilfælde af. De mistede jo også forhandling af B&O, fordi de ikke gjorde tingene godt nok. |
Ovenstående postulat kan jeg fortælle er helt forkert. Fona opsagde selv samarbejdet med B&O.
|
 |
GP
Ny bruger
Oprettet: 20-November-2010
Sted: dk
Point: 4
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 13:45 |
Philips dækker under reklamationsretten og service forsikringen dækker efterfølgende periode iflg de retningslinier som Philips har for pixelfejl. Bare ring til elektronik centret som anført på faktura så blir tv´et hentet.
|
 |
Rasmusdc
Guld medlem
Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 13:49 |
Fona mente at B&O optog for mange KVM (med kræv om seperate B&O udstillinger og så videre) i forhold til hvad de bragte til butikken af fortjeneste..
mener det var derfor Fona opsagde den kontrakt, nogle butikker brugte dog B&O til at hive folk ind i butikken så sælge Samsung / sony / pioneer and so on
|
|
 |
Anderslund
Ny bruger
Oprettet: 03-Januar-2008
Point: 11
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 13:58 |
Ok har fundet telefon nummeret til elektronik centret.. Skal jeg blot fortælle dem at mit fjernsyn som er 1 år gammelt er gået i stykker og vil gerne have det til reparation ved at bruge reklamationsretten ? ..
Ønsker bestemt ikke at de kommer og henter mit fjernsyn hvor efter de sender mig en regning på spidsen af en jetjager :S .. Men det er vel her at min reklamation dækker?
|
 |
Mr. Claude
Guld medlem
Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 15:12 |
Du skal ringe til Philips (eller Fona)! Ikke deres værksted....
Ring nu bare.... :) Eller slæb det ned i Fona og få det sendt på værksted. (dækker deres forsikring ikke kørsel!?!? )
Sig INTET om pixelfejl! Bare sig det har en stribe på midten af billedet. Det er IKKE en pixelfejl...
Og har du nu lært ikke at handle i Fona mere!?? ;)
Redigeret af Mr. Claude - 20-November-2010 kl. 15:19
|
 |
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 16:09 |
Mr. Claude skrev:
(dækker deres forsikring ikke kørsel!?!? ) |
Det gør købeloven ihvertfald, en svært transportabel varer som et TV af den størrelse må betegnes som, skal afhentes af forhandleren i tilfælde af reklamation.
|
 |
GP
Ny bruger
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 17:59 |
Du skal bare ringe til elektronik centret, de henter det og du får ikke nogen regning, det er imod lov givning og det sker ikke. Den medarbejder du har snakket med har tilsydenladende ikke forklaret sig ordentlig eller misforstået sagen. Philips har dog ikke nul-pixel garanti, men er fejlen som du beskriver, pixelfejl eller ej, så blir det lavet. Enten krediterer Philips eller FONA betaler omkostningerne for reparationen. Arbejder selv i FONA så det ved jeg. Pas på ikke at dømme en virksomhed på enkelte tilfælde.
|
 |
Anderslund
Ny bruger
Oprettet: 03-Januar-2008
Point: 11
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 18:01 |
Modtaget, jeg vil ringe til elektronik centret ! :)
Takker for alle der har hjulpet mig i sagen, da jeg synes det er lidt en jungle :)
God weekend!
|
 |
len61
Guld medlem
Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 18:09 |
Du skal ikke kontakte elektronik center ,før du har en aftale med fona! Det er fona der skal rette henvendelse ,til Philips eller reparatør (opretter rma). Hvis du kontakter elektronik center direkte kan ,du komme i klemme. Du skal kontakte sælger (fona) direkte (Evt. med skærm under arm) med regning/reklamationsret i hånden.!!
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's
|
 |
GP
Ny bruger
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 18:28 |
Nu er det jo sådan at elektronik centret er en del af FONA koncernen så det er ret faktisk "sælger" kunden kontakter og EC håndterer større rep. tilfælde for butikkerne, der er jo ingen grund til at gud og hver man selv skal slæbe deres 42" ned i butikken og sne & regn. Vælger man at gøre dette alligevel, blir apparatet bare sendt direkte med fragt til EC og så skal man bare undvære det i længere tid pga transport så det helt forkert det du råder ham til.
|
 |
Mr. Claude
Guld medlem
Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
|
Sendt: 20-November-2010 kl. 18:56 |
Du må selv om det... men JEG ville IKKE kontakte værkstedet selv! Jeg vil sørge for sælger gør den slags!
|
 |